- Katılım
- 8 Şub 2016
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Motor soğukken vitesler yağ gibi geçiyor hiçbir sorun olmuyor. 10-15 dk birazda agresif kullanarak gazlayarak gittiğimde motor özellikle düşük viteslerde ses çıkararak sarsılarak geçiyor. Işıklarda durup boşa attıktan sonra 1 e atmak istediğimde ilk hamlede geçmiyor tekrardan vites koluna basmak gerekiyor. Motorun yağını daha yeni castrol 15-50 ile değiştirdim aynı sorun devam ediyor
Buna ek olarak motor çok fazla yakmaya başladı önceden 10tl lik benzinle 100km üstü yol giderken şimdi ancak 50 km gidebiliyorum. Önceden motorumla 120km hız yapabiliyordum şimdi 100km yi bile zor görüyorum.
Şunu farkettim motorda gazlıyorum motor deli gibi bağırıyor ama ivmelenmesi eskisi gibi değil bariz bir sorun var ama ne bilemedim
Motorum mondial 150kt
Buna ek olarak motor çok fazla yakmaya başladı önceden 10tl lik benzinle 100km üstü yol giderken şimdi ancak 50 km gidebiliyorum. Önceden motorumla 120km hız yapabiliyordum şimdi 100km yi bile zor görüyorum.
Şunu farkettim motorda gazlıyorum motor deli gibi bağırıyor ama ivmelenmesi eskisi gibi değil bariz bir sorun var ama ne bilemedim
Motorum mondial 150kt