Motor ısınınca iyi çalışmıyor- Rakım:2300 metre

Katılım
19 Tem 2017
Mesajlar
7
Merhaba. Motorum soğukken kolay çalışıyor. Fakat iyice ısındığında motoru dağda bayırda biraz zorlayınca tekleyip istop ediyor. Ne kadar marş bassam da çalışmıyor. Jikleyi çekince çalışıyor gibi oluyor ama gaz veremeden duruyor. Isınınca motorlar daha iyi çalışıyor benimki neden tam tersi? Neden olabilir bi yardımcı olursanız..

Rakım 2300 metre sıcaklık 15 derece.
Motor 70cc Atv
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
Hava ayarı ve koyduğunuz yağ ile alakalı bi durum, daha ince bi yağ tercih etmeniz lazım. 0-40 gibi vs..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
rakımdan dolayı...sürekli oralarda kullanacaksanız bir usta yada işi bilen biri tarafından hava ayarının yapılması gerekir.fakat bu seferde deniz seviyesine inme durumunuzda yine sorun yaşayacaksınız.

her uludağ'a çıkışımda karşılaşırım bu sorunla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst