Motor ısınınca debriyaj bozuluyor

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar hava soğutmalı mondial 100mg superboyum var , trafikte ilerlerken bir süre sonra debriyajı tam sıksamda sanki motor diş atlar gibi tak tak yaparak ilerlemeye çalışıyor bazende stop ediyor , 20bin km de acaba debriyaj balatasımı bitti yardım edermisiniz ?
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Debriyajın bitmiş dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:07 ----------

Ha bu arada yağının durumu nedir bilmiyorum. Eğer yağda çok ince geliyorsa bu sıcaklarda. Oda yapabilir.

Sen direk debriyajını set olarak değiştir. Şanzımanı da ele alırsın yoksa. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst