Motor Hırsızlığına Karşı Altarnatif Bir Yöntem...

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
55
200-300 $ civarında cihazlar var direk gps ile çalışıyor herhangi bir hat takıyorsun 5-6 lira fatura geliyor geçmiş kayıtlar dahil her gittiğin yeri gösteriyor biz bu işlemi taksilerde mobese olarak yapıyoruz zaten. uzaktan aracı durdurmak bile mümkün. http://www.fideltustechnology.com/tr/index.php çalıştığımız firma bu. ilgilenen olursa indirim yaptırabilirim
 
Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
23
Daha önce basit bi çin malı motor çaldırdım. Çalındıktan 3 gün sonra pilakası sökülmüş halde arkadaşlar trafikte görmüşler ama yakalayamadık. O zaman da böyle bir şey yapmış olsaydım daha farklı olurdu.

o zaman Direk Telefonu Çalarlardı arkadasım :queen: hem motorunun çalındığına hemde motorunla birlikte telefonunun çalındığına yanarsın :pr: bence hiç gerek yok 30 milyon verip alarm taktırırsın çekersin kapının önüne zincirlersin iyice kilitlersin motorunu he diyosun alarm olsa yine çalmazlarmı çalarlar ama okadarıda mukadderat :)
 
Katılım
6 Haz 2007
Mesajlar
40
o zaman Direk Telefonu Çalarlardı arkadasım :queen: hem motorunun çalındığına hemde motorunla birlikte telefonunun çalındığına yanarsın :pr: bence hiç gerek yok 30 milyon verip alarm taktırırsın çekersin kapının önüne zincirlersin iyice kilitlersin motorunu he diyosun alarm olsa yine çalmazlarmı çalarlar ama okadarıda mukadderat :)

Dostum motor benim kapımın önünden çalınmadı. her durdugum yerde motor zincirleyemazsin. Giderse gitsin telefon motorun geri bulunma ihtimali için telefon çok değil.
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
200-300 $ civarında cihazlar var direk gps ile çalışıyor herhangi bir hat takıyorsun 5-6 lira fatura geliyor geçmiş kayıtlar dahil her gittiğin yeri gösteriyor biz bu işlemi taksilerde mobese olarak yapıyoruz zaten. uzaktan aracı durdurmak bile mümkün. http://www.fideltustechnology.com/tr/index.php çalıştığımız firma bu. ilgilenen olursa indirim yaptırabilirim

benim sorum şu motora takıldıktan sonra bulunması kolaymı aletin ?ne kadar zor ise okadar iyi o anlamda sordum.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
55
Valla cihaz kibrit kutusu kadar sigorta ve rölelerin oraya taksan bakan motorun parçası zannedebilir. Saklamak istediğin yere bağlı.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
wildhorse yapılabılcek en ıyı sıstem sızınkı sanırım 200 300 dolar 20 30 bın tl lik motoru olanlar ıcın cok uygun bır ucret bunu yayabılırsenız cok satarsınız sımdıkı motorum ıcın olmasa bıle ılerde buyuk motor aldıgım zaman bu sıstemden kesınlıkle yaptırırım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wildhorse yapılabılcek en ıyı sıstem sızınkı sanırım 200 300 dolar 20 30 bın tl lik motoru olanlar ıcın cok uygun bır ucret bunu yayabılırsenız cok satarsınız sımdıkı motorum ıcın olmasa bıle ılerde buyuk motor aldıgım zaman bu sıstemden kesınlıkle yaptırırım...

bence motorun piyasa değeriyle orantılamak yerine bizim gözümüzdeki değeriyle orantılamak çok daha doğru olur,sıradan bir motorun CDİ ünitesi bile 200 % civarında.Çalındığında motorsuzluğun getireceği bir kaç haftalık zahmet bile böyle bir cihazı almaktan pahalıya gelecektir.
Ben almayı düşünüyorum,mobylette bile olsa takılmalı bence.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
haklısın abi sende haklısın bu motorunda masrafı bıtmıyor yahu astarı yuzunu gecıyor valla luks bır hobı :cherry:acaba bu alet sadece ıstanbul ıcımı yoksa ankarada baglantıları varmı acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst