Motor ekipman ?

Katılım
8 Şub 2018
Mesajlar
7
merhabalar abilerim kardeşlerim 17 yaşındayım motor hayranı biriyim size bir kaç soru sorucam inşallah sorularımın cevabını alırım seneye motor almış oluyorum fakat seneyi bekleyemeyip ekipman almayı düşünüyorum mont eldiven vs..
sorum şudur motor montunu motora binmeden giyebilirmiyim arkadaşlarımın motorlarına ara sıra binip takıldığımız oluyor bazen ise hiç takılmıyoruz ruh halimize bağlı sizce motora binmeden motor montu alınıp kullanılırmı insanlar size alaycı bakışlar atarmı ?
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Kimin nasıl baktığını umursama. Artçı bile olsan ekipmanla bin. Kaza sürücü artçı ayırmıyor. Bide gençsiniz arkadaşlarının nasıl kullandığı az çok tahmin ediliyor. Önlemini al.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bende prosev 7103 var ve hep onu giyiyorum ve genelde milletin hoşuna gidiyor. bakıyorlar ve "ne güzel mont bu böyle" diyenler oluyor. bazende niye motor montuyla dolaşıyorsun diye soran oluyor tek tük ve bende "parasızlıktan normal mont alamadım bunu giyiyorum" diyorum :)

millet habire montun omuzlarına sırtıne ve dirseklerine elliyorlar. millet hep giymek istemiş ama alamamışlar ve içlerinde ukte kalmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2018
Mesajlar
7
prohel columbia siyah motor montu sence nasıl sendeki gibi tepkiler alırmıyım ?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
prohel columbia siyah motor montu sence nasıl sendeki gibi tepkiler alırmıyım ?

bilmem ki, aslında ben insanlardan olumlu tepki almak için değilde bunu giymek istediğim için giyiyorum. ama rahat edemediğimi söyleyeyim. mont karton gibi ve hareketimi baya kısıtlıyor. birazda ağır.

121219-albums3975-picture14333.jpg
121219-albums3975-picture14332.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst