- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Benim dogum tarihim 09.08.1990 motor ehliyeti alabilirmiyim.... kuzenim war 17 yaşında 1 ay sonra alcak buna bakarak ben yazılsam alabilirmiyim bilen biri warsa lütfen yazzsın motor sürerken korkmak istemiorum artıkkk.....motoruda bagladım...şimdiden tesekürler..