Motor Durduk Yere Stop Ediyor Neden?

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Şimdi Motoru Çalıştırıyorum Motor Yavaş Yavaş Bayılıyor ve Stop Ediyor.Motor Hava mı Alıyor Acaba Bir Zararı Varmıdır.Bunun.Birde Motorla Giderken Motor Kendini İleri Geri Yapıyor.:silent:
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Karburatör ve supap ayarlarına bakmanı tavsiye ederim.
Bendede oldu karburatörde pislik varmış... giderken bir anda gıv gıv gıv motorda kesilme olup atıyorum 40 km de tekler gibi yapıyordu...
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Motoru biraz isit. Hala isinmisken sonuyosa rolantisini bi ustaya gotur. Karburatorunu temizlettir benzin filitrenide
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
karbüratörün manifoldu hava alıyo olabilir ama bu rolantıde bellı olur en cok. eger devır yukseldıgınde de aynıysa buyuk ıhtımal karburator pıslenmıstır temızlenmesı gerekır. benzin filltreni de kontrol et. eskiyse degıs. hava fıltrenı de aynı sekılde. genel bı bakıma al ıste motosikletini kardesım. hala sorun devam ederse o zaman yıne gelırsın
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
104
yakıt musluğunu normal hale getirip tekrar test etmenizi tavsiye ederim. depoda ve karbüratörde pislik olabilir. supap ayarının bozukluğuda buna sebebiyet verebilir.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
43
Eğer motor giderken ileri geri yapıyosa canı karı istiyodur getir hiçbişeyi kalmaz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst