motor dostları selamlar

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
2
sıtenın yenı uyesı aynı zamanda bır cok sıtenınde takıpcısı olarak sızlerınde arasına katılmak benı son derece mutlu ettı.asıl mutluluguma gelınce nx4 falconumu satıp yerıne ktm 640 adv. almamdı.(eee tabı yenı uyelık yenı motor )yenı motorumla pazar gunku pıknık faalıyetınde bulunmayı ve sızlerlede tanısmayı cok ısterım...
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
88
dostum aramıza hojj geldin motorunda hayırlı olsun allah kaza bela zeval vermesin:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorum bulunmazsa koşarak gelicem... :queen:
::sos:: :bestmt:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: Hoşgeldin dostum artık piknikte yani motorunu ıslatırız :cherry:
ben yanımda bir bidon su getiririm:queen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hoşgeldin :rendeer:
İyi makine almışsın tebrikler.....
İzmir'e de pikniğe bekleriz :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
üyeliğin ve motorun hayırlı olsun.kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
hoşgeldin:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst