motor cok yakıyor...

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a socoter motorum var ve 500 km de . geçenlerde 10tl benzin koydum buda 2,50 kg ediyo bu benzinle ben en fazla 50 km gidebildim bu normalmi kitapçıkta 2.50 kg benzinle 100 km yazıyor ..
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
40
daha senin motor yeni açılmamış henüz ilk zamanlarda fazla yakar ve koku yapar.benim motorda öyleydi ama 1.000-1,200 km den sonra normale dönüyor.istersen bide bayisine götür.baktır.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
motosikletin rodaj doneminde bu deger cok cok asiri degil tahminimce
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
ohoo siz buldunuzda bunuyosunuz benim motor 5.6 litre yakıyor 100 km de seninki gayet normal. birde benzin kiloyla satılmaz litreyle satılır
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
40
tabiki rodaj döneminde olmasına rağmen fazla yakıyor.Bi göster sen motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst