motor blogunu boyamak

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekerlek sprayleri bakarken motor blogu boyalari gordum. bu isin edebi adabi nasildir? boyamak mðmkðn mu? Yoksa ustaya ya da boyacilara falan mi vermek gerek. Bujileri oralari buralari bantla kapatsam, delikleri falan, bassam sprayi olmaz mi?

Yardim lutfen.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Boyanacak yüzeyi açık bırakıp diğer yüzeyleri kağıt bant ve gazete ile kapatarak boya yapılabilir. Bir kere silindir boyadım. Özel bir boya seçmedim. Hemen hemen her yerde bulunan çok ucuz olmayan orta halli bir sprey boyaydı ve sıcak soğuk etkisinde hiç bir tepki vermedi. Gayet iyi olmuştu.
-Boyanacak yüzeyin boyanın yapışıp tutması için ince bir zımpara atılması gerek.
-Boya yapılacak yüzeyin temizlenmesi ve kuru olması gerek.
-Toz olmayan bir ortamda boyanması gerek.
-Boyanın kuruması beklenilmelidir.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam olarak nereleri kapatmam gerek?
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Isiya dayanikli boya sanirim, zor is cunku isiya dayanmiyor genede, zemini piril piril temizlemek lazim en kucuk bisey kalmicak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst