Motor almak istiyorum...Yardım...

Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
6
merhaba arkadaslar ben siteye yenı uye oldum...ben bir motor almak istiyorum ama fazla bılgım yok.Ben honda today 50 türü bir motor arıyorum.Fiyatları hızı yardmcı olursanız cok sevınırım cok tessekkur ederim simdiden bu ararda yasım 16 17 olunca motor alıcam mahallede surmeye yavas yavas baslıcam 18 olunca ehlıyetımı alıcam inş ailem kabul ettı 1500 tl gbi bı butcem war...
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
sn bizdaha bkle 17 ol al ehliyetini ozaman güsel birşey alırsın
 
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
316
Üzerine 100-150 Tl Gibi Bir Bütçe Ekliyebilirsen Yuki TK 150-T20 Scooterler Var Tavsiye Ederim :cat:
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
500 cc'ler moped olarak tabir ediliyor. mesela today, mobylette, vs. 3-4 beygir oluyorlar ve yasal olarak 60 km/h sürattan fazla yapamiyorlar.
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
6
arkadaslar yardım edıcek bırı yok mu lutfen ama birde Mondial 125 ZN bu motor nasıl kac km/h yapıyo kaca kac cc yardımcı olursanız sewınırm
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
17 olunca motosiklet alacaksın niye acele ediyosun ki bu kadar?
mondial 125 zn çan çin cun senin işini görür. adında da dediği gibi 125 cc 90-100 yaparsın, tabi onun göstergesine göre.
Sen ilk önce korumalarını al bi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bulabilirsen 2.el kymco agility al daha gelirken gördüm 34.000 (küsurdu) çok sağlamdır, sen bir seneye kadar 10 tane model değiştirirsin kafamda ama çin alma genelde arkadaşlarımın hepsi 1.500 -2.000 aldıkları motorları senesi dolmadan katlıyorlar paralarını.:rendeer:
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
50 cc alma derim bende senın gibi davranmıstım kangda 50 cc aldım cok yolda bıraktı bisikletler bile geçiyordu yolda kawai yiyordum
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
86
konu kirliği yapmayım diye buraya yazmayı düşündüm biraz uzun olucak yazılarım :) boyum 1,69 kilo 50-55 arası hafifki ne hafif :D eylül sonunda elimde 3.000-3.500 arası bi para olucak aklımda cross tarzı motor var racinglerdende sadece cbr125 düşünmüştüm ama cross daha bi cazip geliyor 2004 model ve üstü 2.el yamaha xt125r kestirdim gözüme abimde xl200 alalım diyor motoru güçlü imiş kararsız kaldım açıkçası A2 ehliyetim var 2-3 yıllıkta scooter tarzı motor kullandım sağa sola işe gidip gelmek için yamahaların servisinden şikayetler var sanırım ilgilenme vs Muğla/Bodrum'da yaşıyorum Bodrumlu olupta yamaha marka motorların servis ve yedek parça sıkıntısı çekenler varmıdır acaba? Bakım vs işinden anlamam pek ama öğrenicez zamanla mecburiyetten yorumlarınız ve tavsiyeleriniz iiçin şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
bence önce tarzını belirle sonrada motosiklet hakkında konuşalım cross neden düşünüyorsun toprak yoldamı kullanmayı düşünüyorsun caddede kullanıcaksan o tarzlar hakkında konuşalım karar ver bilgimizi paylaşırız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kadar genç yaşta, bu kadar acemilikle hemen motorun hızını soruyorsun. Bence yanlış yapıyorsun abicim hız hiç mi hiç sağlıklı bir şey değil ve hızın yeri de şehir trafiği değil....
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
86
bence önce tarzını belirle sonrada motosiklet hakkında konuşalım cross neden düşünüyorsun toprak yoldamı kullanmayı düşünüyorsun caddede kullanıcaksan o tarzlar hakkında konuşalım karar ver bilgimizi paylaşırız
Cross tarzı motor hoşuma gitmişti açıkçası arkadaşın Ramzey QM200 vardı 2-3 kez deneme fırsatım olmuştu ayaklar yere değiyordu :D arkadaşta sana cross gider deyince şöyle bir göz gezdirmeye başladım crosslara motoru genelde asfalt yolda kullancam aldığım zaman asfalt lastiği taktıracağım oyüzden 2-3 sene değiştirmem o kesin ileride para birikince bakarız artık birazda pişince :D
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
2
s

arkadaşlar bişey sorcam ya mondial 100 ukh de hangi rengi tavsiye edersiniz hangi renge daha ii modifiye gider şimdiden teşkkrler
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
50 cc tavsiye etmem. sürünürsün valla :mrgreen: Mondialin 150 cc scooterları var onlara bak derim. parçası servisi falan ucuz ve bol. Bakımlarını düzgün yaptırırsan sorun çıkarmaz fazla.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
5
arkadaşlar ben 600rr tipi bir motor düşünüyorum allah nasip ederse burdaki bir çok arkadaş gibi bende motor sahibi olacağım ama belki bu işi spor ve yaşam tarzı olarak yapan arkadaşlar soracağım soruya kızacak şuda varki motoru almadan çok iyi bilgi edinmek istiyorum 600rr tipi bir motor 90 veya süratsiz konumda km nee kadar benzin yakıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst