Motor Almak ıstıyorum Ama !!!

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadasım sıfır motosiklet arıyormussun sanırım. kanuni marka adında bırsey dusunursen sana zevkle yardımcı olurum . ıstersen bır modellere bak olurmu
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Yeni başlayanlar için tek bir motor önerim vardır, o da Honda CBF 150. :cat:
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
118
ilk başlangıç için chopper motorun sanılanın aksine iyi bir seçenek olmadığını bu ralarda biryerlerde okumuştum. Bunuda değerlendirmekte fayda var
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
bende bir ay önce bu sorunla karşılaştım bilinenlerin aksine bu forumda ben başka motorlar olduğunuda öğrendim.motor alacağın zaman ilk olarak ileri sürüş eğitimi düşünmüyoran düşük beygir düşük cc.burda model devreye giriyor alacağın motor eğer bütçem iyi diyorsan yıllara imzasını atmış her model olur.(yamaha,suzuki,honda,kawasaki,v.b)ancak yok ben biraz dardayım diyorsan alacağım motorda parça ve servis ağına dikkat et.burdada bisan lifan roadstar 250,regal raptor250(su soğutmalıdır),keeway(yedek parça sıkıntısı yaşamış ancak italatçı firma el değiştirmiş bu sıkıntının aşılmak üzere olduğunu duydum),hyosung250(29 beygir kore malı kaliteli ama parça sorunu olan bir makina),bu motorlarada bak
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
151
abıcım ya motoru aldık kaldı ıc donu :D:D helvamı bıle yedık ıkı dakıkada :D


çok bilmişten bol bişey daha yok forumda sen kafana göre takıl git bak bütün motorlara hangisi hoşuna giderse, servis/yedek parça olayı hangisinde bütçene daha uygunsa al birde mümkünse eğitimi motoru almadan önce alırsan eğitmenlerin hangi motorun sana daha uygun olacağı hakkında senin kabiliyetlerin doğrultusunda daha iyi fikir verebilirler...

kalıcı olman dileğiyle şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Paran varsa istediğin yerden başlarsın ....bir tarafını kırar 2 ay oturursun.....sonra ufak bi seçenek düşünürsün(mecburen)....:queen::queen::queen:

Bu arada hoşgeldin........:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence de cruiser ile başlama bu işe. YBR 250 falan düşünebilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst