Abiler kardeşler içimdeki motor aşkı git gide büyüyor. Kafaya koydum artık alacağım. Ailemin yanında çalışıyorum. Kasadan her gün (göstere göstere) 10 lira sigara parası alıyorum. Para lazım oldu mu ayrıca söylüyorum veriyorlar sağolsunlar. Bugün karşıma babamı alıp söyleyeceğim. "Bana motoru al sigarayı bırakıcam. Hatta deneme süresi ver 3 hafta veya 1 ay içmezsem al. Sigaraya vereceğim parayı toplu halde motora vermiş ol. Motora her binişimde hatta her bakışımda sana verdiğim söz aklıma gelsin" dicem. Bilmiyorum kabul eder mi ama kabul etmese bile kumbara yapıp her gün içine 10 lira atıcam genede alıcam. Kafaya koydum bir kere olmazsa olmaz o motor alınacak arkadaş
Dipnot: şuan ybr kullanıyorum. Yazlık çizmem hariç full ekipmanım. 0 Cbr250r alacağım. Cbr ile yeni kask almam gerekecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------
Not:arkadaş bıraktı mı acaba veya tekrar başladı mı? konu farkında olmadan hort olmuş
