motor aldık gök delindi

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
cidden nedir bu havaların durumu,haftasonu yola cıkmama gerekiyo ama böyle giderse zor olacak gib görünüyo :( :(
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
hoşgeldin... topic başlığına koptum :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Valla doğru diyorsun berbat bir durum... Düşünsenize motorunu yeni almışsın ama dışarda sağnak var :queen: çıldırmamak elde değil
Bu arada Hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
2
arkadaşlar çok teşekkürler güzel temennileriniz için

çok teşekkürler ama şu logomu neden sildiler
ya çok araştırdım fym fy 250 aldım başlangıç için ama memnunum
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, bırak yağsın çiftçiye bereket yağıyor.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
likappa' Alıntı:
çok teşekkürler ama şu logomu neden sildiler
ya çok araştırdım fym fy 250 aldım başlangıç için ama memnunum
bence farklı bi avatar bul kendine. bu ortam için hoş bi resim değil. zaten onun için silinmiştir....
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Hoşgeldin, motorun hayırlı olsun. Bu arada bir biz göremedik arkadaşın avatarını çokmu sakıncalı bir şeydi acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst