motor aldık gök delindi

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
2
kardeşlerim hep birden dua edelim ne bu havalar yaww
motor dün geldi yamur başladı dahada sürüyor.aranıza hoş geleceğim yamur dinse
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldin sefa geldin ..Motorunda hayırlı uğurlu olsun can sıhhatiyle sağlıcakla kullan
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
hosgeldinde..su avatarin cok enteresan dostum...:) pek hos degil...:farao:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Hehehe, çok güldüm bu başlığa, biz de aynı yollardan geçtik:) Hoşgeldin ve hayırlı olsun, ne aldın motor olarak?
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
Hoşgeldin:rendeer: motor olarak ne aldın?hayırlısıyla kullanırsın inşallah avatarın bence de kötü:farao:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
14
hoşgelmedin de avatarın güzel miş hehuhuheeuu:p düzelir bakalım havalar hayırlısıyla kullan moto ni.
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
İyİİ Geldİn......bende Motoru KiŞin AlmiŞtim...sen Şanslisin Yaz Yagmuru Gelİp Çecer....
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bizde burada daha çok yağsın diye bakıyoruz. Zeytin sulansın diye yoksa bizim buraya bu ay damla düşmez.

Hoşgeldin...:)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Bende dün aldım daha üstüne binmek kısmet olmadı demekki tek ben değilmişim bende ne şanssız adamım diyordum yağışlar perşembeye kadar devammış galiba:salut:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
:mrgreen: Başlığa koptum arkadaşım Hoş Geldin Aramıza Benimde aynı şey başıma geldi de onun için öldüm gülmekten...:queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
yavvv havalar cumaya kadar böyle olacak diyo havadurumu nedir bu eziyet allahım duy sesimizi .....
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
yağmurun sesine bak aşka davet ediyooor
4 gündür motora binmedim yarın hava açarsa başlarız binmeye yaz bitiyo ona yanıyorum
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
bi topik açmışın gitmişin hemen.:farao:
ilk okudugumda tahmın etmıstım.
o avatarla başka bişey beklememek lazım:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst