Motor Açma Hakkında ???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Motor 0 Bi Şekilde Arkadaşlarım Fln Aldıgında Sürekli 50 yi geçiyorlar 90ı fln gördüklerini söylediler motor 2 de giderken bile aşırı bagırıyor şuan açılmadan bu kadar hız yapılırsa motoru nasıl etkiler ilerde dahamı yavaş gider ???
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yavaş gider, ivmelenmesi azalır, daha çok yakar, daha düşük kmde yağ yakar, motor ömrü azalır,vsvsvs
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alıyolar Valla Yakın Arkadaşlarım Oldugu İçin Yokta Diyemiyorm .d
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Hmmm, arkadaşların gülü seviyor, dikenine sen katlanacaksın, öyle mi? Nasıl arkadaşmış bunlar böyle?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
benim motorda henüz 40 km de falan 50 yi 5000 deviri geçme dediler 500 km ye kadar. tmm dedik dikkat ediyorum
arkadaşa verdiğimde oluyor o da bilincinde olduğundan dikkat ediyor.
ikaz et veya verme binmesinler.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
kesinlikle verme motosikletini arkadaşına falan.. zaten gerçek arkadaş olsa düşünceli davranır..seninde yeni olan motosikletine nasıl düşkün olduğunu ve içinin gittiğini anlayabiliyorum.. o nedenle verme, bırak cimri,pinti ve bilimum lakap taksınlar, boşver, yoksa sen kötü çıkarsın bu durumdan :cat:
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
74
Motorum rodajda demişsinde kac kmde?
arkadasların 50 yi geciyolarmıs iyi yapıyolar burdaki herkes rodajda basmayın fılan diyorlar ama bir süreye kadar sen o kmden sonrada 50yi gecmezsen o motor yavas kalır 100 ü geçmezz benim kanuni breton motorum vardı arkadasımdan almıstım cok severdi o motorunu rodajı boyle yapdı 800 kmye kdr zaten sonra ben aldım motoru rodajında yavas yavas gitmişti motor 110a zor gelirdi şimdi çelik sk 125m var onda hiç rodaj yapmadım 70 80kmde 50kmyi gecmedim sonra uzun yol yapdım şimdi 140 yapıyo cogu orjinallerde yetişemiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
++++++++++++++++
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
abicim AT AVRAT SİLAH kimseye emanet edilemez derler...
fazla bişey söylememe gerek yok sanırım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
470 Km Ye Geldi Şuan Motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst