motoplus fuarında 2. el olacak mı?

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
alıcakmısın??
genelde bikac ss gorsel olarak sokulur ve satılık olurlar ama ufak motordan bahsediosan hayır..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
küçük cc yoktur ama hayabusa felen mutlaka vardır.
onlarında sıfırdan farkı yok
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Arkadaşlar motoplus fuarında 2. el motorların satışı için stand olacak.Bu siteden standda motorunu satmak isteyenlerde kayıt yaptırarak motorlarını satışa koyabilecekler. Bildiğim kadarıyla birkaç site daha bu standa üylerinin motorlarını satışa çıkartacaklar.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Yıllardır eksikliği hissedilen Dünya fuarlarının da vazgeçilmez bir parçası olan 2. el alanı fuar giriş noktası olan 11. salonda bulunmaktadır.

Sayın motosiklet kullanıcıları,
Emok için ayrılmış olan 2. el motosikletlerinizi satış alanında motosikletlerinizi sergileyebilirsiniz.
Bilgi için Tayfun Akın ile iletişime geçiniz.
Tel: 0532 243 48 50
E-mail : [email protected]
http://www.motoplus.org/ikinciel.html

Graphic1.jpg
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
İkinci el varsa o zaman takasta normal olarak vardır yanılıyomuyum....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
peki arkadaşlr TVS firmasıda olucakmı bi bilginiz varmı??
eğer eksiğimi tamamlayabilirsem 1 hfta içinde fuardada varsa apache almayı düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Süper:cat:
Acaba motosikletimizi koymak için önceden kayıt yazdırmak gerekiyor mu ??
Yetkili olanlar cevap verirse sevinirim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben de koyarım satılıkların arasına benim yavruyu o zaman. Bir öğrenelim bakalım neymiş prosedür.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Arkadaslar park ettiginiz yerde yapistirin satilik yazisini koyun cep numaranizi olay budur yapmayin allasen yaw
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Abi cillop gibi parlatıp, mis gibi halıların üzerine koymak var...
Bir de dışarda hava durumunu bilemediğin yerde toprak yola başı boş bırakıpta fuar alanına dönmek var..
He bir de "bunların hepsi satılık olanlar, bir şunlara bakalım" diyecek olan var
Bir de "abi bak senin motorunu park ettiğin yerin yanında duran motor satılıkmış", diyecek olan var.. var oğlu var işte..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben de koyarım satılıkların arasına benim yavruyu o zaman. Bir öğrenelim bakalım neymiş prosedür.

Emre iki motoru yan yana koyarsanız Çiçek'le nöbetleşe başlarında bekleyebilirsiniz.

Malum yer fuar alanı, alıcıyım ayağına "bende deneyecem bende deneyecem" diye haşatlarını çıkartabilirler, birinin başında durması şart.

Furdan önce Çiçek'le muhakkak konuşun.:cat:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
27
arkadaşlar fuarla ilgili bi sorum daha var. bugün bir honda bayisine gittim, marttaki fuarda motosiklet olamayacak, sadece kask, mont gibi yan ürünler olacak dedi, bu konuda bilgsi olan var mı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst