MotoPlus 2009: Yamaha

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

Yamaha, 2009 MotoPlus fuarında yeni modellerini lanse etti. Yamaha’nin yeni özel VMAX modeli, şampiyon YZR-M1 MotoGP tasarımından yola çıkılarak tasarlanan yenilikçi yeni 998 cm3 motora sahip yeni nesil YZF-R1, Yeni XJ6 ve XJ6 Diversion, Yeni XVS950A Midnight Star, Yeni TMAX ABS modeli standda (10. Salon girişinde sağda) yerini almış.

Yamaha Standında bulunan araçlar:

- Supersport Kategorisinde; YZF-R6, YZF-R125
- Touring Kategorisinde: FZ6 Fazer S2 / ABS, FZ6 S2
- Street Kategorisinde; TDM900 A, XJR1300, MT-03, XT660X, WR250X, YBR250
- Adventure Kategorisinde; XT660Z Ténéré, XT660R, WR250R
- Scooter Kategorisinde; X-City 250, X-MAX 250, Majesty 125
- 125cc Kategorisinde; YBR 125 City, Crypton
- ATV modelleri.

Yamaha Stand Fotoları:

VMAX






YZF-R1





YZF-R6





YZF-R125






Fazer S2 & FZ6 S2







XJ6 & XJ6 Diversion









XJR1300






FJR





XVS1300A & XVS950A




XT660X & XT660R





Tenere





MT03






WR250




YBR 250






YBR 125





Crypton






Scooter



Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
teşekkürler çok kaliteli resimler
eline sağlık ağabey.
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
84
r1 fazla söze gerek yok :p birde ön tarafını biraz daha güzel yapsalardı:mrgreen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elint teşekkürler, gruplandırma güzel:cat: yalnız fotoğafları açmak bayağı uğaştırıyor.:farao:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
elint bi baska onerim var(aslinda rica)
butun fuar bittikten sonra bu hazirladiginiz fotograflari rapishare e yada vs ye upload etme imkaniniz olurmu?
tek tek tiklayip kaydetmek yerine..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaslar bu resimleri nasil yukluyorsunuz

Fotoğrafların üstüne tıklayın açılan sayfadaki fotografların üstüne birdaha tıklayın böylece fotografların gerçek boyutuna ulaşmış olursunuz. Sonra sag tıklayarak farklı kaydete tıklayınız.Yeni gelen sayfada ise fotografın nereye kaydetmek isteginizi soran bir sayfa oluyor. Burda masaüstünü seçip sag köşede bulunan kaydete tıklıyorsunuz.

Umarım anlatabilmişimdir:p
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
açılan sayfada küçük gibi gözüken resmine kaydetsen oluyor.Büyük boyutu gibi kaydediyor
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ah be ELINT! Bide fiyatları iliştiriverseydin kenarına:cherry:.Mesela,T-max;26.750 TL anahtar teslim fiyatıymış.Bilmem kime satacaklar bu makinaları:mrgreen:.
Ayrıca emeğin içinde çok teşekkür ederim.Eline sağlık.:cat:
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
50
Eline sağlık gitmiş kadar oldum valla. Bende yarın gidecem sorun çıkmazsa. :)
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
fiyatlar hakkında bilginiz varmı?

wr250 lik dendi gibi 14 liramı ? o fiyatsa ülkedeki motorculuğu ticaret anlamında bitirmişlerdir .
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
fiyatlar hakkında bilginiz varmı?

wr250 lik dendi gibi 14 liramı ? o fiyatsa ülkedeki motorculuğu ticaret anlamında bitirmişlerdir .

O fiyatı gönlünü kırmamak isteyen bir arkadaşın vermiştir:cherry:.Aldığım fiyat dökümüde WR250X için 16000 tl küsur yazıyodu.Senin anlıyacağın bitirmekle kalmamış öldürmüşler:cherry:.
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
O fiyatı gönlünü kırmamak isteyen bir arkadaşın vermiştir:cherry:.Aldığım fiyat dökümüde WR250X için 16000 tl küsur yazıyodu.Senin anlıyacağın bitirmekle kalmamış öldürmüşler:cherry:.

bende baktım 16 lira verilirmi ona ? yazık değilmi o paraya?


yok o değil bu xt serisi 18 lira olmuş nerdeyse 2.el sıfır gibi aletler 10 lira iken neden sıfır alalımki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst