Motomax Ankara Mağazası Açılıyor!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elele tutuşun mağazada kaybolmayın...tamam mı...:)

:queen::queen::queen::queen:
ne denir abi simdi mekehan abimize :queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------

ben indirim hakkimi gelecek hafta kullansam olur mu acaba ::blusssh:::haapppy: :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ankarada da motomax açılması çok iyi olmuş. Honda Efe de Bering ürünlerindeki kazık fiyatlarını belki indirir. İndirmezse de farketmez, biz gider Motomax'dan alırız. İlk motorumu alırken aldığım montun ve eldivene verdiğim paraya hala yanıyorum.

İşte size örnek: aynı mont Honda Efe'de 150 euro, Motomaxda 179lira. Bu kadar da kazık olmaz.

http://www.sahibinden.com/efe_motor_da_2010_sezonuna_mukemmel_baslangic-65WQQaXQQ12255291WQQpXQQdisplayitem

http://www.motomaxonlineshop.com/main/bering_aero_yazlik_ceket-567-72-41.html


İşte buydu demek istediğim.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen::queen::queen::queen:
ne denir abi simdi mekehan abimize :queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------

ben indirim hakkimi gelecek hafta kullansam olur mu acaba ::blusssh:::haapppy: :p

sadece Mira için söyledim ama...siz mukayyet olun yavruya...:)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
inşallah hayırlı olur ankara için , şu motosiklet mağazalarının aynı yerde toplanması güzel bir olay...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Dün akşam iş çıkışı mağazaya uğradım. Fiyatlar gayet makul geldi.
Umarım kaliteli ürünleri uygun fiyattan satmaya devam eder motomax.

İnternette stokta olmayan bazı ürünler mağazada mevcuttu.
Henüz yeni açıldığı için biraz karışıktı mağazanın durumu.
Cuma sabahı açılmış zaten. Bir kaç güne kadar düzene girecektir.
İlk alışverişimden memnun kaldım. :cat:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
gittik gördük, fiyatlar uygun, müşteri ile ilgileniliyor. çok şugar deri montlar vardı, özel ankara indirimiyle 240 milyona geliyodu(indirim bitti galiba 300 olmuştur yine). ihtiyacı olan arkadaşlar kaçırmasın derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst