Motomax Ankara Mağazası Açılıyor!

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motomax Discount Center, İstanbul ve İzmir'den sonra yeni şubesini Ankara'da bu hafta açıyor. Motomax indirim mağazası Ankara'da İlkbahar mh. Konrad Adeneur cd. 251.sk 1/4 Çankaya adresinde motosiklet tutkunların hizmetine sunuldu.
Açılısa özel bu hafta sonu cuma, cumartesi ve pazar, 3 gün boyunca sadece Ankara mağazasında tüm %70'e varan indirimli fiyatlar üzerinden +%20 ekstra indirim uygulanacak. Bu fırsatı kaçırmayın.

ankara3y.jpg

ankara2o.jpg

ankara1.jpg
 

Ekli dosyalar

  • ankaramotomax.jpg
    ankaramotomax.jpg
    48.3 KB · Görüntüleme: 4,427
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
cumartesi gideriz.
ankara'nın motosiklet alışverişi potansiyeli epey düşük ama aradıklarını bulurlar umarım.
red-line'a yakın bi yere açmışlar.
hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cumartesi gideriz.
ankara'nın motosiklet alışverişi potansiyeli epey düşük ama aradıklarını bulurlar umarım.
red-line'a yakın bi yere açmışlar.
hayırlı uğurlu olsun.

Ankara bu konuda çok cimri.... Fellik fellik 3 kuruşu arıyorlar...nerde 5 lira ucuz oraya 10 lira benzin yakar gider ordan alır... :queen::queen::queen::queen:

Bu tamamen kendi görüşüm...Ben ordayken eskiler öyleydi... :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
bu iyi haber işte...istanbuldaki mağazadan alışveriş yaparken dertlendiğimde yakında ankaraya da mağaza açıyoruz demişlerdi demekki doğruymuş güzel oldu alışveriş yapacak adam gibi bir yer oldu sonunda.Konrad adenaur da iyice motor mekanı oldu:)red-line, ulusan şimdi de motomax...az biraz yukarı çık t.güneş'e hemen yanıbaşında kuruçayırlı...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Her ne kadar yeni motosiklet mağazası açılsada rekabet kızışsada tüm motosiklet ekipmanları ve aksesuarları çok pahalı.
Malesef devletimiz motosikleti lüx görüyor.
Basıyor vergiyi gözüne gözüne...
halbuki oranlar makul ölçüde olsa bu tutku daha çok yayılır devlette daha çok vergi alır.Devletin politikası az olsun temiz olsun bana göre yanlış.... az az al herkesten al doğru olan bu.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
orda dainese ve fercomotor da var jason.

şansa bak tam evimin önünde hepsi :mrgreen:

sukucum cuma gunu sabahtan gidip talan edelim. :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
buradan %70 + %20 indirimli alıp, türkiyenin her yerinden arkadaşlara az bi kar koyup yollayabiliriz :mrgreen:

asıl fuar burada siz gelin :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Ankara bu konuda çok cimri.... Fellik fellik 3 kuruşu arıyorlar...nerde 5 lira ucuz oraya 10 lira benzin yakar gider ordan alır... :queen::queen::queen::queen:

Bu tamamen kendi görüşüm...Ben ordayken eskiler öyleydi... :queen::queen::queen:

biz sizin gibin parayı palmiye ağacından toplamıyoruz efendim.
internetten parça araştırırken bilgisayarın yaktığı ceyranı hesabederiz evelallah :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
şaka bi yana 3 günlük ucuzluk bile pahalıdır muhtemelen. istanbulda rekabet ayağına ucuza satan yer var mı bilmem ama ANKARA'LI YİBA ÇARŞISI'NDAN ŞAŞMAZ! :) (en azından bu hayat şartlarında ben şaşmam)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
www.motomaxonlineshop.com burda sıtesı var zaten bu fıyatlardan farklı fıyatlara satamazlar mantık olarak..ayrıca ben ıstanbula gıdıp pantalon ve botumu burdan almıştım diadora ve beringlerde çok uygun fıyatlar var ayrıca ankarada satılmayan guzel kalıtelı markalarda mevcut rekabet iyidir dier tükkanlarda fiyatlarına çeki düzen verisnler biraz ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara bu konuda çok cimri.... Fellik fellik 3 kuruşu arıyorlar...nerde 5 lira ucuz oraya 10 lira benzin yakar gider ordan alır... :queen::queen::queen::queen:

Bu tamamen kendi görüşüm...Ben ordayken eskiler öyleydi... :queen::queen::queen:

amacımız motosiklete binmek abi...parça bahane..:cat::cat::cat:
ben niye gidipte adanadan motor alıyom binerek ank ya geliyom...:bounce:
en son motoruda istanbuldan aldım binerek ankaraya geldim...:bounce::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

yaw su indirim günleri gelecek hafta olsa olmazmı :p
aylığı gelecek hafta alıyomda :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Biz İstanbul'da genelde bu mağazadan yaparız hep alışverişimizi.
Mevcut firmalara göre fiyatları gerçekten de daha uygun ve malları kalitelidir. Yani alışık olduğumuz fahiş fiyatlara balta vuran bir müessese.
Bir gidin zaten demek istediğimi anlayacaksınız, gerçekten güzel bir haber bu sizin için.
Hayırlı uğurlu olsun. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 ----------

www.motomaxonlineshop.com burda sıtesı var zaten bu fıyatlardan farklı fıyatlara satamazlar mantık olarak..ayrıca ben ıstanbula gıdıp pantalon ve botumu burdan almıştım diadora ve beringlerde çok uygun fıyatlar var ayrıca ankarada satılmayan guzel kalıtelı markalarda mevcut rekabet iyidir dier tükkanlarda fiyatlarına çeki düzen verisnler biraz ..

Bu mağaza açıldığı zaman birçok firmanın fahiş fiyatları, satışlarının düşmesine sebep olacak; bundan hiç şüphem yok.
Rekabet sayesinde motosiklet ürünlerindeki alternatifsizliğe dayalı ağalık sistemi bitecektir yavaş yavaş.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunlar niye lastik satmıyor yaa :pr:
130-70-18 arka lastik lazım...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
OOooo Angaralılar şanslı bak mağazanızda açılıyor....biz burada bıkmışız mağazadan...doymuş piyasa...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Ankarada da motomax açılması çok iyi olmuş. Honda Efe de Bering ürünlerindeki kazık fiyatlarını belki indirir. İndirmezse de farketmez, biz gider Motomax'dan alırız. İlk motorumu alırken aldığım montun ve eldivene verdiğim paraya hala yanıyorum.

İşte size örnek: aynı mont Honda Efe'de 150 euro, Motomaxda 179lira. Bu kadar da kazık olmaz.

http://www.sahibinden.com/efe_motor_da_2010_sezonuna_mukemmel_baslangic-65WQQaXQQ12255291WQQpXQQdisplayitem

http://www.motomaxonlineshop.com/main/bering_aero_yazlik_ceket-567-72-41.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst