- Katılım
- 10 Eki 2014
- Mesajlar
- 1,521
Ben size neyin gerçek neyin gerçek olmadığı ile alakalı başıma gelen bir hikayeyi anlatayım, sonra " piyasa " neymiş, anlarsınız .. ( Bu olay sadece bu sene yaşandı .. )
2013 yılından beri kasa yenilendikçe yatırım amaçlı aracımı yükseltirim, araç Toyota Yaris .. sıfır alacağım zaman ( piyasa değerinde ) aracım Toyota tarafından alınır ben de üstünü tamamlayıp yeni modeli alırım v.s.
Ama bu sene ne oldu ? 2019 model Yaris marka aracım ile Toyota'ya gittim yine " alın bunu verin yeniyi " dedim, aracım sahibinden denilen çukurda en en az 170 k / 180 k yazarken bu sene bana Toyota ne dedi ?
140 k veririz ! WTF ulan .. bakıyorum adamlar benim aracın 2.elini zaten kendi sayfasında 190k ya satıyor, yeni almak istediğim araç ise 220 ..
Neyse dedim " bana işi bilen birini getirin " .. zaten aracı benden alsan yarın sen 180k - 170k yazacaksın 140k neyin fiyat belirlenmesi ? kaldı ki senden sıfır araç alacağım .. piyasaya sahibinden fiyatı belli, senin 2.el sayfan belli .. kim bu fiyata karar veriyor ?
Neyse o geldi, bu gitti en son lütfedip 147 k verdiler .. ben de güzel bir sövüp ayrıldım ..
Bu sadece bu sene başıma gelen absürt bir olaydır, piyasanın gerçek olma şansı yok, özetle kim kime saplarsa ..
Adamlardan mantıklı bir sebep bile duymadım, biri diyor " yaaa biz takas fiyatı olarak 2.el satış fiyatı yazıyoruz, ondan sitemizde yüksek v.s " .. e sitende yüksekse sahibinden neden yüksek/aynı o zaman ?
Sahibinden de yüksekse ben neden çok daha ucuza sana vereyim ?
Şimdi de mesaj gelmiş, sıfır aracı 100.000 Try yıllık %0.99 faiz oranı ile kredi çekerek alabilirsiniz, gitsem bu sefer piyasası 180k olan araca 100k verirler herhalde " aaa efendim ama kampanya var " diye ..
Neyse biz genelde köylü kurnazı, şark düzenbazı, küçük hesaplar için ruhunu satan bir toplumuz .. bunlar da sonuçları ..
2013 yılından beri kasa yenilendikçe yatırım amaçlı aracımı yükseltirim, araç Toyota Yaris .. sıfır alacağım zaman ( piyasa değerinde ) aracım Toyota tarafından alınır ben de üstünü tamamlayıp yeni modeli alırım v.s.
Ama bu sene ne oldu ? 2019 model Yaris marka aracım ile Toyota'ya gittim yine " alın bunu verin yeniyi " dedim, aracım sahibinden denilen çukurda en en az 170 k / 180 k yazarken bu sene bana Toyota ne dedi ?
140 k veririz ! WTF ulan .. bakıyorum adamlar benim aracın 2.elini zaten kendi sayfasında 190k ya satıyor, yeni almak istediğim araç ise 220 ..
Neyse dedim " bana işi bilen birini getirin " .. zaten aracı benden alsan yarın sen 180k - 170k yazacaksın 140k neyin fiyat belirlenmesi ? kaldı ki senden sıfır araç alacağım .. piyasaya sahibinden fiyatı belli, senin 2.el sayfan belli .. kim bu fiyata karar veriyor ?
Neyse o geldi, bu gitti en son lütfedip 147 k verdiler .. ben de güzel bir sövüp ayrıldım ..
Bu sadece bu sene başıma gelen absürt bir olaydır, piyasanın gerçek olma şansı yok, özetle kim kime saplarsa ..
Adamlardan mantıklı bir sebep bile duymadım, biri diyor " yaaa biz takas fiyatı olarak 2.el satış fiyatı yazıyoruz, ondan sitemizde yüksek v.s " .. e sitende yüksekse sahibinden neden yüksek/aynı o zaman ?
Sahibinden de yüksekse ben neden çok daha ucuza sana vereyim ?
Şimdi de mesaj gelmiş, sıfır aracı 100.000 Try yıllık %0.99 faiz oranı ile kredi çekerek alabilirsiniz, gitsem bu sefer piyasası 180k olan araca 100k verirler herhalde " aaa efendim ama kampanya var " diye ..
Neyse biz genelde köylü kurnazı, şark düzenbazı, küçük hesaplar için ruhunu satan bir toplumuz .. bunlar da sonuçları ..