Motomania2.el sayfası Hk.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://i.hizliresim.com/yI37o6.jpg

Madem bajajdan örnek verdik nerede bu 2019 modeller? Gelmedi hiç sanırım.

Şu fiyatlandırmada daha ne ister ki insanlar anlayamıyorum. Ha bu arada yıl 2021. Yani sıfır 2021 fiyatı ne kadar bu meretin ki?

Özetle söylenmek istenen şu sıfırından daha fazla fiyat istenen motosikletlere ise isyanınız almazsınız olur biter. Ha yok biz sıfıra yakın ama 10.000 tl ucuza alacağız illa diyorsanız rüyadan uyanmanızı öneririm.

Bir de bu "sıfır" motosikletlerin anahtar teslim fiyatı değil bildiğim kadarıyla. En azından vergiyi kilitliyorlar...

@vandam bu yazdığıma bir cevap verebildiğini göremedim? Sen de bazıları gibi işine gelmeyene cevap verip işine gelene cevap verenlerden misin? Öyle ise bilelim ona göre yazalım... ya da yazmayalım.

Kusura bakma ero yeni gördüm, açık sözlü birisiyimdir işime gelmeme durumu yok merak etme :)

Sorularına sırayla cevap vereyim;

Bu meretin 2021 sıfırı 42.500TL

Rüyada filan değilim, sıfıra yakın motoru 10.000TL ucuza almak gibi niyetim yok dostum, bi önceki mesajımda bu konuya detaylı cevap verdim aslında;

Buraya da yazayım okumadı isen;

Yıllık değer kaybı motorun km'si, kazası, kozmetik durumu v.s ile ölçülür.

Ortalama %10 değer kaybı olması gerek desek, ki bu km'ye göre değişebilir.

Yukarıda ne dedim; sıfırı 42.500TL

Al örnek; https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ili-ve-yetkili-servis-bakimli-883435302/detay

9500km'de motoru 40.000TL ye koymuş. 1 sene bin, o kadar yol yap, sıfırından 2.500TL ucuza yani %5 değer kaybı ile satmaya çalış...

Şimdi bu motorun değer kaybı satıcıya göre %5.

Peki gerçekten öylemi?

Ki 1 sene önce 31.600TL ye aldı bu motoru.(Tabi ki 1 sene önceki fiyattan satmayacak, satıcı bu konuda haklı)

Şimdi sen bu duruma almazsın olur biter diyorsun, tamam zaten bu fırsatçılardan motor alacak kadar aptal değiliz.

Şimdi sen soruma cevap ver ero, bu motorun fiyatı sence ne olmalı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir sorun olduğu artık apaçık ortada.Bunun nedeni eğitimsizlik mi yoksa kucuklukte yetersiz beslenme sonucu beynin gelişememesi bilmiyorum.

"Bu sitede kafana göre fiyat veremiyosunnn, bilir kişi kurulu ile motorunun fiyatı inceleniyor ve uygunsa ilana veriliyor."

Soru: Bu siteye koyduğu fiyat ile adam zaten Sahibinden e ilanı var, ne değişti ? İlanı yok diyosan tekel durumda olan site yerine neden buraya ilan koysun?
Cevap:Cunku Sahibinden e düşük fiyatlı ilan konursa satılmıyor,insanlar şüpheleniyor.Ama bu sitede şüphe cekmeden satış yapılabilir!

Anladığım:Sahibinde düşük fiyatlı ilanlar satılmadığından piyasa yukseliyor,ama bu platorformda boyle bir olay yok(ula,sahibinde olan ilanlardan neden daha ucuz bu motorlar diye yine şüphelenmeyecek mi?) o yuzden piyasa fiyatları iniyor.

İşte boyle bir sacmalık savunuluyor.

Ben artık piyasaya mudahale edildiğine göre fiyatların düşmesini bekliyorum,düşünce haber verin arkadaşlar.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Kusura bakma ero yeni gördüm, açık sözlü birisiyimdir işime gelmeme durumu yok merak etme :)

Sorularına sırayla cevap vereyim;

Bu meretin 2021 sıfırı 42.500TL

Rüyada filan değilim, sıfıra yakın motoru 10.000TL ucuza almak gibi niyetim yok dostum, bi önceki mesajımda bu konuya detaylı cevap verdim aslında;

Buraya da yazayım okumadı isen;

Yıllık değer kaybı motorun km'si, kazası, kozmetik durumu v.s ile ölçülür.

Ortalama %10 değer kaybı olması gerek desek, ki bu km'ye göre değişebilir.

Yukarıda ne dedim; sıfırı 42.500TL

Al örnek; https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ili-ve-yetkili-servis-bakimli-883435302/detay

9500km'de motoru 40.000TL ye koymuş. 1 sene bin, o kadar yol yap, sıfırından 2.500TL ucuza yani %5 değer kaybı ile satmaya çalış...

Şimdi bu motorun değer kaybı satıcıya göre %5.

Peki gerçekten öylemi?

Ki 1 sene önce 31.600TL ye aldı bu motoru.(Tabi ki 1 sene önceki fiyattan satmayacak, satıcı bu konuda haklı)

Şimdi sen bu duruma almazsın olur biter diyorsun, tamam zaten bu fırsatçılardan motor alacak kadar aptal değiliz.

Şimdi sen soruma cevap ver ero, bu motorun fiyatı sence ne olmalı?

Pazarlık payı nedir bilir misin van?

40.000 yazmış %5 pazarlık payı olsa mesela? Ne oldu oldu mu istediğin fiyat? Hayır ne istiyorsunuz onu anlasak? Anlam verilemeyen nokta istemediğiniz fiyattan birinin ilana KENDİ MALINI satışa koyması. Bundan sonra 4 kişilik kurul oluşturun onlardan olur kağıdı ile ilan açalım siteye olur mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazarlık payı nedir bilir misin van?

40.000 yazmış %5 pazarlık payı olsa mesela? Ne oldu oldu mu istediğin fiyat? Hayır ne istiyorsunuz onu anlasak? Anlam verilemeyen nokta istemediğiniz fiyattan birinin ilana KENDİ MALINI satışa koyması. Bundan sonra 4 kişilik kurul oluşturun onlardan olur kağıdı ile ilan açalım siteye olur mu?

%5 Pazarlık payını kim kaybetmiş ki biz bulalım, çok cömertsin.

Diyelim ki bizi rahatsız eden şey, senin de dediğin gibi; "istemediğimiz fiyattan birinin ilana KENDİ MALINI satışa koyması."

Benim anlam veremediğim, bu durum seni(ve bir kaç üye arkadaşı daha) neden rahatsız ediyor?

Ne dedim önceki mesajımda, isteyen istediği platformu kullanır.

Motomania sadece bir alternatif...Zorunluluk değil yani...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
%5 Pazarlık payını kim kaybetmiş ki biz bulalım, çok cömertsin.

Diyelim ki bizi rahatsız eden şey, senin de dediğin gibi; "istemediğimiz fiyattan birinin ilana KENDİ MALINI satışa koyması."

Benim anlam veremediğim, bu durum seni(ve bir kaç üye arkadaşı daha) neden rahatsız ediyor?

Ne dedim önceki mesajımda, isteyen istediği platformu kullanır.

Motomania sadece bir alternatif...Zorunluluk değil yani...

Beni rahatsız eden isteyenin istediği fiyatı koymakta ÖZGÜR olduğu bir yer / platform içinde bulunan ilanlar hakkında insanların kendini bilmez bir şekilde konuşması. Aaaa bu çok fiyat koymuş ee fırsatçı, şerefsiz vs. Çocukça düşünceler bunlar, yine söyleyeyim, sıfır fiyatlara niye kimse itiraz etmiyor? Kimseyi yamaha bayisinde "SİZLER ŞEREFSİZSİNİZ, BU PARA OLMAZ BU MOTOR" diye bir tarafını yırtarken görmedim?

Bu şekilde girişimlerle ancak ve ancak kendinizi kandırırsınız. Neymiş 4 kişilik heyetmiş peh peh peh... pabucumun heyeti :)

Ha bir de fiyatlar fazla geliyor ama %5 pazarlık payı imkansız oluyor öyle mi? Neden olmasın? Bir zarureti var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beni rahatsız eden isteyenin istediği fiyatı koymakta ÖZGÜR olduğu bir yer / platform içinde bulunan ilanlar hakkında insanların kendini bilmez bir şekilde konuşması. Aaaa bu çok fiyat koymuş ee fırsatçı, şerefsiz vs. Çocukça düşünceler bunlar, yine söyleyeyim, sıfır fiyatlara niye kimse itiraz etmiyor? Kimseyi yamaha bayisinde "SİZLER ŞEREFSİZSİNİZ, BU PARA OLMAZ BU MOTOR" diye bir tarafını yırtarken görmedim?

Bu şekilde girişimlerle ancak ve ancak kendinizi kandırırsınız. Neymiş 4 kişilik heyetmiş peh peh peh... pabucumun heyeti :)

Ha bir de fiyatlar fazla geliyor ama %5 pazarlık payı imkansız oluyor öyle mi? Neden olmasın? Bir zarureti var mı?

Yamaha bayisine girip, sıfır motor fiyatına itiraz ne alaka şimdi?

Adamların o konuda yapabileceği bir şey yok ki.

Mevcut dolar euro kurları ortada.

Sıkıntı 2.elde, bu konuşuldu aynı şeyleri yazmama gerek yok.

Valla heyete istersen söv umrumda değil :)

Kuran, işleten ben değilim.

Adamlar bence güzel bir şey yapıyorlar.

Çok kısa sürede, fazla sayıda motor satıldı.

Normalde alamayacağı fiyattan motor sahibi oldu bir çok motorcu kardeşimiz.

Bir şey yapılıyor ve bunun sonucunda insanlar karşılıklı tatmin oluyorsa, bırakın yapılsın bundan neden rahatsız oluyorsunuz?
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (15 üye ve 42 misafir)

Sessiz kalan arkadaşlar, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Ben de bir şey demek istiyorum ama bu biraz daha şahsınıza dair bir soru olacak. Cevap vermek zorunda değilsiniz.

Şimdi siz sessiz kalanların fikrini sormuşsunuz ama önceki cevaplarda ise karşı çıkanlar ile tartışmışsınız gibi.

Sorular:
Tartıştığınız arkadaşlar ile fikirleri size zıt olduğu için mi tartıştınız yoksa fikirlerini terbiye sınırlarını aşacak şekilde belirttikleri için mi?

Gerçekten insanlar fikrini mi yazmasını istiyorsunuz yoksa size bu konuda destek olmalarını, Gökhan abinin bu çalışmasını onaylamalarını mı?


Şahsi düşüncelerim;

Ben açık olayım:
_ero ben de engelli listesinde, arndiol'un bazı mesajlarını mantıklı bazılarını anlamsız bulurum, arndiol hakkındaki fikirlerim sizin için de geçerli.

Ama gerçekte bu kadar tartışmaya gerek var mı? Belli ki olaylara hepimiz farklı açılardan bakıyoruz. Başkalarına fikrimizi kabul ettirmeye çalışır gibi tartışmaya gerekn var mı ey forum ahalisi? Kesinlikle burada size kibirlenmeye çalışmıyorum. Sonuçta ekran karşısında bazılarınızın yorumlarınıza sövmüşlüğüm ve kızmışlığım olabilir(hakkınızı helal edin). Hatta burada tartşmışlığım bile olmuştur ama gerçekten gereksiz geldiğinden kaç kere mesaj yazmaktan vazgeçip yazdıklarımı silmişliğim de var.

Konu hakkında;
Gökhan abiye kolay gelsin. Umarım hayırlı bir çabadır ve iyi sonuçlar alır. Vatan kurtarmıyor belki ama vatana hizmet ediyor, iş yapıyor kendisi. Zaten her vatandaş hayırlı işlerde çaba gösterse vatan kurtarılır. Kolay gelsin vesselam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (15 üye ve 42 misafir)

Sessiz kalan arkadaşlar, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Vandame,

Platform cok ele ayaga dusmeden motor kapma pesinde bu sinsiler o yuzden gormezden geliyorlar,cok kurnazca ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de bir şey demek istiyorum ama bu biraz daha şahsınıza dair bir soru olacak. Cevap vermek zorunda değilsiniz.

Şimdi siz sessiz kalanların fikrini sormuşsunuz ama önceki cevaplarda ise karşı çıkanlar ile tartışmışsınız gibi.

Sorular:
1-Tartıştığınız arkadaşlar ile fikirleri size zıt olduğu için mi tartıştınız yoksa fikirlerini terbiye sınırlarını aşacak şekilde belirttikleri için mi?

2-Gerçekten insanlar fikrini mi yazmasını istiyorsunuz yoksa size bu konuda destek olmalarını, Gökhan abinin bu çalışmasını onaylamalarını mı?


Şahsi düşüncelerim;

Ben açık olayım:
_ero ben de engelli listesinde, arndiol'un bazı mesajlarını mantıklı bazılarını anlamsız bulurum, arndiol hakkındaki fikirlerim sizin için de geçerli.

Ama gerçekte bu kadar tartışmaya gerek var mı? Belli ki olaylara hepimiz farklı açılardan bakıyoruz. Başkalarına fikrimizi kabul ettirmeye çalışır gibi tartışmaya gerekn var mı ey forum ahalisi? Kesinlikle burada size kibirlenmeye çalışmıyorum. Sonuçta ekran karşısında bazılarınızın yorumlarınıza sövmüşlüğüm ve kızmışlığım olabilir(hakkınızı helal edin). Hatta burada tartşmışlığım bile olmuştur ama gerçekten gereksiz geldiğinden kaç kere mesaj yazmaktan vazgeçip yazdıklarımı silmişliğim de var.

Konu hakkında;
Gökhan abiye kolay gelsin. Umarım hayırlı bir çabadır ve iyi sonuçlar alır. Vatan kurtarmıyor belki ama vatana hizmet ediyor, iş yapıyor kendisi. Zaten her vatandaş hayırlı işlerde çaba gösterse vatan kurtarılır. Kolay gelsin vesselam.

Numaralandırdım.

1-Kesinlikle zıt oldukları için değil hocam, alaycı tavırları rahatsız etti.

2-Gerçekten fikirlerini yazmalarını istedim, bana destek olmalarını gerektirecek bir durum yok ki. Bu 2.el satış platformunu ben kurmadım sonuçta.

Bende açık olayım;

ero sivri bir insan o nedenle bazen onun yorumlarını okurken tansiyonum yükseliyor :)

Diğer şahıs hakkında yorum yapmak istemiyorum ki kendisine de cevap hakkı doğmasın.

Hırboneni severim mizah anlayışı iyi, zeki birisi bana göre, alaycı konuşmasına ayar oldum.

Ama dediğiniz gibi tartışmaya gerek yok aslında, her insanın yapı ve karakteri farklı ama bazen nabız yükseliyor işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

Vandame,

Platform cok ele ayaga dusmeden motor kapma pesinde bu sinsiler o yuzden gormezden geliyorlar,cok kurnazca ;)

Sesli güldüm :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

Motomania canlı yayının yorumlarını okudum, bu forumdan çok kişi vardı.(yorumlardan anlaşılıyor)

Adamlar haklı olarak buraya yazmıyorlar. Ortam tartışmaya çok müsait.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Anlıyorum. Açıkçası bu kadar insanlar tartışmaya girince bu konu üzerinde, bu sefer yapılan çalışmayı savunma görevi edinmiş ve başka türlü fikir belirtenler ile çatışacakmışsınız havası oluşuyor. Bu yüzden insanlar yorum yazmaktan çekinebilir. Hatta bu fikri destekleyecek olanlar bile soğuyabilir. Tabii bu fikir yazmaktan korkma olayının tek sebebi siz değilsiniz. Başka arkadaşlar da farklı fikir sunanlara çok sert karşı çıkabiliyorlar.

Bu ortamların oluşması bu yüzden sıkıntı. Forumdaki muhabbet havasını zedeliyor. Evet, ciddiyet katıyor bir miktar ama açtığı yara faydasından kötü diye düşünüyorum.

Hırbonen'in sürekli alaycı ve uygunsuz kelime seçimi hariç şakalarını ben de tuttum.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Yamaha bayisine girip, sıfır motor fiyatına itiraz ne alaka şimdi?

Adamların o konuda yapabileceği bir şey yok ki.

Mevcut dolar euro kurları ortada.

Sıkıntı 2.elde, bu konuşuldu aynı şeyleri yazmama gerek yok.

Valla heyete istersen söv umrumda değil :)

Kuran, işleten ben değilim.

Adamlar bence güzel bir şey yapıyorlar.

Çok kısa sürede, fazla sayıda motor satıldı.

Normalde alamayacağı fiyattan motor sahibi oldu bir çok motorcu kardeşimiz.

Bir şey yapılıyor ve bunun sonucunda insanlar karşılıklı tatmin oluyorsa, bırakın yapılsın bundan neden rahatsız oluyorsunuz?

E onlar da kâr koymuyor mu? İtiraz ediverin :)

Adamlar işletmesin dediğimi gördünüz mü? Elbette olsun ve yapabiliyorsa yapsın ancak bir tarafı överken öbür tarafa ağıza alınmayacak laflar ya da ithamlarda bulunulmasın. Saçma olan bu anlatabiliyor muyum?

Peki ben çıkıp "bunlar motosiklet piyasasını düşürüyor, bunlar yok şöyle, yok böyle" diye bir başlık açayım bakalım. Hoşunuza gider mi? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlıyorum. Açıkçası bu kadar insanlar tartışmaya girince bu konu üzerinde, bu sefer yapılan çalışmayı savunma görevi edinmiş ve başka türlü fikir belirtenler ile çatışacakmışsınız havası oluşuyor. Bu yüzden insanlar yorum yazmaktan çekinebilir. Hatta bu fikri destekleyecek olanlar bile soğuyabilir. Tabii bu fikir yazmaktan korkma olayının tek sebebi siz değilsiniz. Başka arkadaşlar da farklı fikir sunanlara çok sert karşı çıkabiliyorlar.

Bu ortamların oluşması bu yüzden sıkıntı. Forumdaki muhabbet havasını zedeliyor. Evet, ciddiyet katıyor bir miktar ama açtığı yara faydasından kötü diye düşünüyorum.

Hırbonen'in sürekli alaycı ve uygunsuz kelime seçimi hariç şakalarını ben de tuttum.:)

Haklısınız hocam.

Yapılan çalışmayı savunma görevi edinmek gibi derdim yok, kimse babamın oğlu değil. :)

Sadece güzel bir şey yapılıyorsa, bundan neden rahatsız olunur ki?

10 günde 35 motor satılmış. Hem de bu kış sezonunda.

Demek ki karşılıklı tatmin söz konusu.

Bununla dalga geçilince tepki veriyorsun illaki, tartışınca da sanki ben o heyetin temsilcisiymişim izlenimi oluşuyor :)


E onlar da kâr koymuyor mu? İtiraz ediverin :)

Adamlar işletmesin dediğimi gördünüz mü? Elbette olsun ve yapabiliyorsa yapsın ancak bir tarafı överken öbür tarafa ağıza alınmayacak laflar ya da ithamlarda bulunulmasın. Saçma olan bu anlatabiliyor muyum?

Peki ben çıkıp "bunlar motosiklet piyasasını düşürüyor, bunlar yok şöyle, yok böyle" diye bir başlık açayım bakalım. Hoşunuza gider mi? :)
Anlıyorum.

Öyle başlık açılır mı, sen nasıl motorcusun :)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Anlıyorum.

Öyle başlık açılır mı, sen nasıl motorcusun :)

Belki elindeki motosikletini olmasını istediği fiyata satmak isteyen bir motorcuyumdur? (Hoş yok öyle bir niyetim de işte mesela?)

Bir başka tez; bu sayfayı destekleyenler belki ucuza motosikleti kapatıp sahibinden üzerinden satmak isteyen al satçılardır? Olamaz mı?
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Çalışmanın faydalı olduğu sonuçlardan belli. Şikayeti olan da uygun dille belirtirse ne âlâ.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki elindeki motosikletini olmasını istediği fiyata satmak isteyen bir motorcuyumdur? (Hoş yok öyle bir niyetim de işte mesela?)

Bir başka tez; bu sayfayı destekleyenler belki ucuza motosikleti kapatıp sahibinden üzerinden satmak isteyen al satçılardır? Olamaz mı?

Herkes sahip olduğu motoru satmak istediğinde, en iyi fiyattan gitsin ister.

Lakin; Satmaya çalıştığınız malın değeri, sizin istediğiniz fiyat değildir.

Tabi ki olabilir, hatta bence en büyük risk o zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Gökhan Deniz(motomania) iyi niyetiyle bir şeyler yapmaya çalışıyor, milletin ahlaksız olduğunu unutuyor, bence kendi motor dükkanında kendi işleriyle ilgilenmesi daha iyi olur...

çünkü milletimiz nankör, 40 gün sırtında taşırsın ve 41. gün indirdiğin zaman sana "40 gün sırtında taşıdın allah razı olsun" demek yerine "niye indirdin hıyar herif" şeklinde dönüş yapar..

bu millete iyilik yapmak doğru değil, tam tersi, iyicene sokup çıkarmak gerekiyor ki millet kendiliğinden düzelsin... bunu şey gibi düşünün, küçük çocuğa "sobaya elleme elin yanar" dersiniz ama çocuk dinlemez, ne zamanki sobaya elleyip eli yanar işte o zaman kendisi sobadan uzak durmaya başlar... işte milletimizde artık iğnenin ucu kendine batmaya başlayınca düzelecekler..

şimdi sokma akılda para etmez iyilik yapmakta işe yaramaz.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Herkes sahip olduğu motoru satmak istediğinde, en iyi fiyattan gitsin ister.

Lakin; Satmaya çalıştığınız malın değeri, sizin istediğiniz fiyat değildir.

Tabi ki olabilir, hatta bence en büyük risk o zaten.

Peki ya sahibindende o motosikletten 1 tane dahi yok ve sıfırı da uretilmiyorsa? Şu supppperrrr 4'lüye mı soralım yine? Ya da bilim kurulu falan kurulacak mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki ya sahibindende o motosikletten 1 tane dahi yok ve sıfırı da uretilmiyorsa? Şu supppperrrr 4'lüye mı soralım yine? Ya da bilim kurulu falan kurulacak mı?

Ya ero__ sende olmasan şu güzelim konu çöp olup gidecek.

Bence sormalısın, şahsen bende merak ettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst