Motomania2.el sayfası Hk.

Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
475
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Sahibindende fiyatlar şişik olsa bile bir malın o günkü piyasa koşullarındaki ederi bellidir zaten. Satmak isteyen ederini yazıyor.

Benim bir teorim var. Sarı sitedeki fiyatlar motorların satan fiyatı değil, satmayan fiyatı. Satılan ilanlar anında siteden yok olduğu için satış fiyatlarıyla ilgili gerçekçi bir fikir sahibi olmak mümkün değil. Burda sarı sitenin de kabahati var diye düşünüyorum. Satılan ilanları en son fiyatları üzerinden (ki büyük ihtimal bir miktar pazarlık payı da var, gerçek satış fiyatı daha da aşağı) bir müddet listelemeye devam etseler bu tablo biraz düzelir. İlanlara bakıp "oo bu motor bu fiyata satılır mı" diye gaza geliyoruz. Halbuki satılmadığı için orada o ilan. Satılacak fiyattan yazıldığında hemen gidiyor zaten.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Arkadaslar Allah askina yapmayin. Herkes ekmeginin pesinde. Bugun televizyon kanallarinda reklam gorunce, kufur mu ediyoruz?

Ronaldo cikiyor bu sampuan en iyisi diyor, vay it herif insanlari yanlis yonlendiriyor aslinda en iyisi bu degil mi diyoruz?

Haluk Levent bez reklaminda oynuyor, en iyisi diyor, biZ simdi abidik gubudik bi bez markasina en iyisi dedi diye, adama vay karaktersiz insanlara yalan soyluyor mu diyelim?

Ben motopixel selcugun butun videolarini izledim, izlemeye de devam edecegim. motosiklet ile ilgili icerik yapan herkese bi sekilde destek olmaya calisacagim.

bu forumda (Allah rahmet eylesin) AEA i bircok kisi "vay cok severdim, soyle iyiydi, boyle iyiydi" diye aniyor. bence bircogu sirf insanlar seviyor diye bos bos konusuyor.

yahu isteyen istedigini izlesin. Bence sirf cogunlukta yer almak adina birisini cok yuceltip, digerini gommeye gerek yok.

Kimse de babasinin hayrina o kadar emek verip youtube instagram isine girmez.

soylemesem olmazdi. Linç etmeyin, saygilar.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Arkadaslar Allah askina yapmayin. Herkes ekmeginin pesinde. Bugun televizyon kanallarinda reklam gorunce, kufur mu ediyoruz?

Ronaldo cikiyor bu sampuan en iyisi diyor, vay it herif insanlari yanlis yonlendiriyor aslinda en iyisi bu degil mi diyoruz?

Haluk Levent bez reklaminda oynuyor, en iyisi diyor, biZ simdi abidik gubudik bi bez markasina en iyisi dedi diye, adama vay karaktersiz insanlara yalan soyluyor mu diyelim?

Ben motopixel selcugun butun videolarini izledim, izlemeye de devam edecegim. motosiklet ile ilgili icerik yapan herkese bi sekilde destek olmaya calisacagim.

bu forumda (Allah rahmet eylesin) AEA i bircok kisi "vay cok severdim, soyle iyiydi, boyle iyiydi" diye aniyor. bence bircogu sirf insanlar seviyor diye bos bos konusuyor.

yahu isteyen istedigini izlesin. Bence sirf cogunlukta yer almak adina birisini cok yuceltip, digerini gommeye gerek yok.

Kimse de babasinin hayrina o kadar emek verip youtube instagram isine girmez.

soylemesem olmazdi. Linç etmeyin, saygilar.

mevzuyu anlamamışsın hocam.

ronaldo ve haluk lenent adı "reklam" olan bir yerde para karşılığı bariz olan ürünü tanıtıyor yani reklam yapıyor.

youtube kanallarından teknoseyir'de levent pekcan diyor ki, "bu marka sponsorumuz, bize bedavaya gönderdi, biz de reklamını yapıyoruz" diyor

ama motopixel ne yapıyor zontes harika ben kullanıyorum satın aldım diyor, arkasından uma'nın kullanması için verdiği ortaya çıkıyor. daha sonra uma'da yönetim değişince motoru geri alıyorlar.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
mevzuyu anlamamışsın hocam.

ronaldo ve haluk lenent adı "reklam" olan bir yerde para karşılığı bariz olan ürünü tanıtıyor yani reklam yapıyor.

youtube kanallarından teknoseyir'de levent pekcan diyor ki, "bu marka sponsorumuz, bize bedavaya gönderdi, biz de reklamını yapıyoruz" diyor

ama motopixel ne yapıyor zontes harika ben kullanıyorum satın aldım diyor, arkasından uma'nın kullanması için verdiği ortaya çıkıyor. daha sonra uma'da yönetim değişince motoru geri alıyorlar.

Anladim hocam anladim. Biliyorum selcuk ona para veren oldugunda, motoru incelemeye aliyor ve ovuyor. Tamam bu konuda netiz.

Benim gicik oldugum sey su, su forumdan 100 kisiyle irtibata gec, de ki: "al sana zontes, al ekipmanlarda bizden, al bide 20 k keş para. videosunu cekip reklamini yap, öv"

Bunu kabul etmeyecek adam varmi durust ol?

ayni firsat adama gelse baliklama atlayacak kirk takla atacak, ama baskasi yapti diye elestiriyor.

Dahasi da var, adam ulkemizi soymus sogana cevirmis, tuyu bitmemis yetimlerin hakkini yemeyi birak, gelecegine ipotek koymus reisine tapiyor, sonra geliyor vay efendim bu motopixel de amma karaktersiz.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Anladim hocam anladim. Biliyorum selcuk ona para veren oldugunda, motoru incelemeye aliyor ve ovuyor. Tamam bu konuda netiz.

Benim gicik oldugum sey su, su forumdan 100 kisiyle irtibata gec, de ki: "al sana zontes, al ekipmanlarda bizden, al bide 20 k keş para. videosunu cekip reklamini yap, öv"

Bunu kabul etmeyecek adam varmi durust ol?

ayni firsat adama gelse baliklama atlayacak kirk takla atacak, ama baskasi yapti diye elestiriyor.

Dahasi da var, adam ulkemizi soymus sogana cevirmis, tuyu bitmemis yetimlerin hakkini yemeyi birak, gelecegine ipotek koymus reisine tapiyor, sonra geliyor vay efendim bu motopixel de amma karaktersiz.

motopixel selçuk bey in yan char olabilirsiniz.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
motopixel selçuk bey in yan char olabilirsiniz.

1-motopixel selcugu tanımam etmem. motomania yı da tanımam. AEA yı da tanımam.

--Ben bu adamları nerden tanıyorum? Youtube'tan.

Bir insan neden youtube kanalı açar? Para kazanmak için.

--Nasıl para kazanılır?
a)youtube reklamlarından.( bu izlenme oranlarıyla, 100 video yap, bi kask alırsın)
B)harici reklamlardan (motopixel selçuk)
c)kendini popülariteni artirisin, kendi reklamını yaparsın ve işlerin artar( motomania )

yahu gemisini kurtaran kaptan, herkes bir yol bulmuş gidiyor. Hepsinin ortak noktası para kazanmak. A yı B den, C yi D den daha iyi yapan birşey yok. Bilen de bilmeyende birini gömüyor, tanıyan da tanımayan da birini (haşa) ilah yapıyor.

Ben dogruya dogru, yanlışsa yanlış, dansöz e de dansöz derim aga. Aç bütün mesaylarımı oku, bi trollük gösterebilirmisin?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
1-motopixel selcugu tanımam etmem. motomania yı da tanımam. AEA yı da tanımam.

--Ben bu adamları nerden tanıyorum? Youtube'tan.

Bir insan neden youtube kanalı açar? Para kazanmak için.

--Nasıl para kazanılır?
a)youtube reklamlarından.( bu izlenme oranlarıyla, 100 video yap, bi kask alırsın)
B)harici reklamlardan (motopixel selçuk)
c)kendini popülariteni artirisin, kendi reklamını yaparsın ve işlerin artar( motomania )

yahu gemisini kurtaran kaptan, herkes bir yol bulmuş gidiyor. Hepsinin ortak noktası para kazanmak. A yı B den, C yi D den daha iyi yapan birşey yok. Bilen de bilmeyende birini gömüyor, tanıyan da tanımayan da birini (haşa) ilah yapıyor.

Ben dogruya dogru, yanlışsa yanlış, dansöz e de dansöz derim aga. Aç bütün mesaylarımı oku, bi trollük gösterebilirmisin?

reisi savunan vatandaş gibi savunuyosun selçuk u ben yan char sandım pardon.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,538
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Paramatik motor tanıtımcılara, en popüler olanı da dahil güvenmedim.
Bir işe yarıyorlar mı? Evet.
Verdikleri bilgileri kontrol etmeden inanırmıyım? Hayır.

Bana göre Motomania şu anda bir numara.
Motomania'ya yüzde yüz güvenirmiyim? Hayır.
Bu çizgisini devam ettirir mi? Bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
siz belki motopixeli sevmiyor olabilirsiniz.
belki bende sevmiyor olabilirim.

ama beni aranızdan ayıklayan bir durum var.
motopixel de beni sevmiyor. böylede ayrıcalıklıyım :bounce:

eskiden severdim ama selçuğunda beni sevmediğini bildiğimden midir bilmiyorum videolarını izleyesim gelmiyor hiç.
çok merak ettiğim motorların videosu varsa o zaman izliyorum sadece.

onun haricinde sevip sememekle alakalı olmayan yorumum.
kötü motorları yeri geldiğinde övdüğü gibi. övdüğü motorlardan daha iyi olan trk502 yi test için
kendisine verilmediğinde biyerden bulup motoru yerden yere vurduğuydu.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
motomania hakkında bilgim de, fikrim de, yorumum da yok ancak motopixel'i/selçuk'u seven var mıdır, hiç sanmıyorum. samimiyetsiz, motosiklet sürmekten çok da anlamayan, video-edit işleriyle ilgili bilgi birikiminin ekmeğini yiyen bir arkadaş.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Motopixelin reklam yapmasına kimse birşey diyemez ama insanların zar zor biriktirdiği 3 kuruşu Çinli hurdalara vermesine bile bile sırf para alacağı için sebep oluyor incelemelerinde.

Yaptığı incelemelerde motosikleti gereksiz abartıp eksiklerini BİLEREK söylemiyor sorun burada. Buna aaa reklam yapacak tabi denmez tüketiciyi aldatmak denir.

Yurt dışında da markalar para verip mal verip inceleme yaptırıyor ama kanal video içeriğine kesinlikle müdahale ettirmiyor.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Motopixele haksızlık yapılıyor. Adam kaliteli çekim yöntemleri ile çoğu motoru tanıtıyor. Kendisini de izlettiriyor. Reklam yapıyor, insanları yanlış yönlendiriyor diyenler herkesin her dediğine inanıyorsanız vay sizin halinize.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motopixel'in verdiği emeğe diyecek birşey yok. Çekimleri kaliteli, bunda da çoğumuz hemfikirizdir. Motopixel'in eleştirildiği konulardan biri dün ak dediğine bugün b.k diyecek kadar ilkesiz olması, güvenilmez olmasıdır. Reklam, sponsorluk bu işler elbet olmalıdır ama o Zontes'i "para vererek aldım" diyerek izleyicilerinin gözünün içine baka baka yalan söylemiştir. Bir diğer husus da okumayı, araştırmayı sevmemesi ve cehaletidir. Cafe Racer'in doğuş hikayesini Amerika'da eyaletler arası yarışan gençlere bağlayacak kadar okumadan ve araştırmadan iş yapan biridir. Motosiklet ile ilgili yabancı dilde bir kelimeyi benim yanlış telaffuz etmem ayıp kaçmaz ama senin binlerce kişi tarafından izlenen bir kanalın varsa bir zahmet doğru telaffuzu öğreneceksin. Çekim kalitesi bakımından rahmetli Barkın'ın önüne geçse de rahmetliyle arasında siklet farkı vardır, Barkın'ın tırnağı olamaz. Motomania Gökhan'a gelince, duygusallığı ve asabiyeti nedeniyle bu işin gerektirdiği profesyonellikten uzaktır ama doğal ve iyi niyetlidir, bilgi birikimi ve genel kültürü Motopixel'den fersah fersah fazladır.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,253
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Kısaca "Motopixel'in çekimleri kaliteli ama kendisi kalitesiz" diyebiliriz mi?:silent:
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Çekimlerin kalitesine neden bu kadar önem veriliyor anlamıyorum.

Olmuyor işte, Selçük'e milyar dolarlık kamera versen sonuç yine aynı olacak: boş, ilkesiz, bilgisiz içerikler.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
AEA'da motor alıp reklam yapıyordu hatta Bajaj'la arasında sıkıntılar yaşandı şimdi AEA'da aynı mantıkla para kazanıyor diğeri de biri millete doğruları söylüyor diğeri de kandırarak cebini doldurmaya çalışıyor.Belli bir kitlesi var iyi yada kötü milleti kandırmaya hakkı da yok.Çekim kalitesi ise hiç bişi fark ettirmiyor.John carpenter yapsa videolarını ne fark eder.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
4 sene önce kullandığımız kameralar gerçekten dönemin en üst seviye kameralarıydı Altın Elbiseli Adam'da. Ancak 4K'yı ne işleyecek bilgisayar vardı ne de 4K yüklesek izlenebilecek internet vardı. Daha bugün 35 mbit'e geçtim 8K dahi açabiliyorum ama izleyecek monitör yok :)

Çekim kalitesinden kasıt kurgu işi ise o kısma hiç girmeyeyim kurgu yapan tipler aah ah... Neyse. Bahse konu şahsın ben bir videoda Barkın ve yani Altın Elbiseli Adam bana rakipti demesini duydum ve ağzımla gülmedim :) Herkes ekmek peşinde... Sallayın gitsin...
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,253
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Bahse konu şahsın ben bir videoda Barkın ve yani Altın Elbiseli Adam bana rakipti demesini duydum ve ağzımla gülmedim :)

O zaman Barkın'ı piskel öldürttü. Yoksa karıya kızdım diye adam niye yola atlasın? :santa:
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Arkadaslar Allah askina yapmayin. Herkes ekmeginin pesinde. Bugun televizyon kanallarinda reklam gorunce, kufur mu ediyoruz?

Ronaldo cikiyor bu sampuan en iyisi diyor, vay it herif insanlari yanlis yonlendiriyor aslinda en iyisi bu degil mi diyoruz?

Haluk Levent bez reklaminda oynuyor, en iyisi diyor, biZ simdi abidik gubudik bi bez markasina en iyisi dedi diye, adama vay karaktersiz insanlara yalan soyluyor mu diyelim?

Ben motopixel selcugun butun videolarini izledim, izlemeye de devam edecegim. motosiklet ile ilgili icerik yapan herkese bi sekilde destek olmaya calisacagim.

bu forumda (Allah rahmet eylesin) AEA i bircok kisi "vay cok severdim, soyle iyiydi, boyle iyiydi" diye aniyor. bence bircogu sirf insanlar seviyor diye bos bos konusuyor.

yahu isteyen istedigini izlesin. Bence sirf cogunlukta yer almak adina birisini cok yuceltip, digerini gommeye gerek yok.

Kimse de babasinin hayrina o kadar emek verip youtube instagram isine girmez.

soylemesem olmazdi. Linç etmeyin, saygilar.

Motopixel net olmadığı için kaybediyor. En baştan deseydiki burası ücretli reklam kanalıdır diye kimse tepki göstermezdi yeni yeni söylemeye başladı artık mecbur kaldığı için.

Diğer konuda reklam demek tanıtım anlamına geliyor kötü yanlarını söylemezsin anlarım ama herşeyini iyi göstermek dogru değil. Kemal Sunal`ın bununla ilgili filmi vardı hatta.. İnsanlar ona para ödeyecek sonuçta kötü yanlarında ki tek kısas üzerinde gelen lastik veya ayna olmamalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst