Motomania2.el sayfası Hk.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motomania Gökhan Deniz'in açtığı instagram sayfası. https://www.instagram.com/motomania2.el/?hl=tr

Sayfanın amacı motorların gerçek fiyat değeri ile satılmasını sağlamak, ederinden fazla fiyat verilmesinin önüne geçmek.

Ben başarılı buldum şahsen, kısa sürede çok fazla motor satıldı.

Motor almak isteyen ama fahiş fiyatlar nedeniyle alamayan ve bu sayfadan haberi olmayan arkadaşlar için açtım konuyu.

Örneğin; Km'si yılı ne olursa olsun 30.000TL üzerinde fiyat ile CBR250R yayınlanmıyor sayfada. Bu ve bunun gibi kriterler var.


Motopixel Tv şimdiden rahatsız olmuş... https://www.youtube.com/watch?v=3akTWIfgTiY&t=1248s
 
Katılım
6 May 2020
Mesajlar
127
Gökhan Deniz güzel şeyler yapmaya çalışan güzel bir arkadaş. İlanları takip ettiğimde ihtiyacım olmamasına rağmen almak istediğim birçok motor vardı. Şişirilmiş değil de olması gereken gerçek fiyatında satılıyor. Motopixel'e değinmenin anlamı yok. Rahmetli Aea'dan kalan payı alma peşinde olan parayla motor tanıtan reklamcı tayfadan.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Gökhan hoca İzmir de kendini kanıtlamış sevilen bir motosiklet ustası. Yurt genelinde insanlar motorunu otobüse kamyona verip tamire ona gönderiyor. Hiç bu işlere bulaşmasa zaten gemisini yürütüyor. Ama adam piyasanın geldiği noktadan rahatsız ve bunu her videosunda söylüyor.

Beğenir veya beğenmezsiniz bir işe girişti elini taşın altına koydu sonuçta yapılan iş mesai istiyor uğraş gerektiriyor ve bildiğim kadarıyla ilanlardan bir ücret talep etmiyor. ben olumlu buluyorum. Daha iyi fikirlere de açık olduğunu söylüyor.

Esnaflığına diyecek yok sattığı bayisi olduğu motorun bile kötü yanlarını söylüyor mesela bayisi olduğu halde nk400 almayın diyor açık açık.

Motopixele gelince yeteri kadar para verirseniz bisikletinizi hayabusa ile karşılaştırabilecek bir kanaldır. Kendisi motosiklet camiasının İlkay Zamanıdır dirsekçi tolgasıdır Hakkı Alkanıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Selçuk beğenmediyse para kazandırmayan, vatana millete hayırlı bir mevzudur. Geçen kendisine sövdüğüm bir mesajımda motomania Gökhan abiyi övmüştüm. Haklı bir hareket yapmışım, tebrik ediyorum kendimi.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
129
Gökhan hoca yaptığı işin hakkını veren nadir motosiklet ustalarındandır. Yaptığı objektif yorumlardan ve incelemerden bunu anlayabilirsiniz. İkinci el fiyatların sıfır fiyatları geçtiği bir piyasada böyle bir işe kalkışması herkesin harcı değildir diye düşünüyorum. Biz motosiklet sevenler için gerekli desteği her platformda vermeliyiz ve motorcu motorcu'nun dostudur mottosuyla kendimizin şişirmiş olduğu piyasayı yine kendimiz el ele vererek gerçek piyasa değerine ulaştırmalıyız.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
bu motopixel'den bıktık artık.

buraları okuyorsan bu kadar insan sana karşı dolmuş durumda var bi bildiğimiz di mi?

eğer devam etmeyi düşünüyorsan benim bmx bisikleti göndereyim, parada anlaşırız. africatwin'den daha iyi olduğunu söylersin benim için. öptm kib bye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu kış sezonunda 5 Günde 20 motor satılmış.

Motorcu kardeşlerimizin, hayalindeki motora uygun fiyattan kavuşmasına vesile olmak çok güzel bir davranış.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşı tebrik ediyorum. motopixel selçuka da bi ben ifrit olmuyormuşum demekki. yalnız değilmişim :) bir dönem zontes verdiler sanırım bu arkadaşa. utanmasa zontesin 1200 gs ten daha iyi oldugunu falan söyleyecekti. sonra ne oldu bilmiyorum bi anda motoru geri verdi. insanlara alın alın diyordu. kendisi bile ne olduysa verdi motoru geri. bu tip insanların asıl amacı paradır. hiçbir tavsiyesine önermesine anlatımına güvenmemek lazım. para için yapılan her iş menfaat işidir. gönül işi parasız yapılır, tıpkı motomania gibi
 
Katılım
14 Kas 2018
Mesajlar
178
İki tarafın da kendine has eksiklikleri var. Birisi samimi ama görüntü kalitesi düşük işler yapıyor, diğeri samimiyetsiz ama kaliteli şekilde sunum yapıyor ayrıca eleştiri yapma konusunda kendisine yapıldığı gibi eleştirileri kendisi de yapıyor farkında değil. Bu iki arkadaşın arası sanırım Motorcu Muhabbeti var düzenli, samimi ve kaliteli içerik çıkartan.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
arkadaşı tebrik ediyorum. motopixel selçuka da bi ben ifrit olmuyormuşum demekki. yalnız değilmişim :) bir dönem zontes verdiler sanırım bu arkadaşa. utanmasa zontesin 1200 gs ten daha iyi oldugunu falan söyleyecekti. sonra ne oldu bilmiyorum bi anda motoru geri verdi. insanlara alın alın diyordu. kendisi bile ne olduysa verdi motoru geri. bu tip insanların asıl amacı paradır. hiçbir tavsiyesine önermesine anlatımına güvenmemek lazım. para için yapılan her iş menfaat işidir. gönül işi parasız yapılır, tıpkı motomania gibi

aa zontes gs 1200'den daha iyi öle deme.

zontes'i geri vermedi. uma elinden aldı.
 
Katılım
23 May 2020
Mesajlar
229
Gökhan abinin attığı bu adımı sonuna kadar desteklememiz lazım piyasa gerçekten aşırı şişirilmiş durumda
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
bazıları da sayfaya girip kelepir motor düşürmeye çalışıyor :mrgreen: o sayfa kelepir motor sayfası değil ederi bu sayfası :cat:
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Tebrik ediyorum, desteklenmesi gereken bir hareket. Ne kadar fazla alıcıya ulaşırsa o kadar kişi bilinçlenip haksız kazancın bir nebze olsun önüne geçilebileceğini düşünüyorum.

Motopixel için ise biraz ağır ithamlarda bulunulmuş. Şahsen incelemelerinin reklam koktuğunu ve nasıl desem, biraz boş olduğunu hissetsem de ortada bir emek var ama faydalı ama faydasız, yerden yere vurmanın anlamı yok bence.

Motomania :cat: :cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Tebrik ediyorum, desteklenmesi gereken bir hareket. Ne kadar fazla alıcıya ulaşırsa o kadar kişi bilinçlenip haksız kazancın bir nebze olsun önüne geçilebileceğini düşünüyorum.

Motopixel için ise biraz ağır ithamlarda bulunulmuş. Şahsen incelemelerinin reklam koktuğunu ve nasıl desem, biraz boş olduğunu hissetsem de ortada bir emek var ama faydalı ama faydasız, yerden yere vurmanın anlamı yok bence.

Motomania :cat: :cat:

Selçuk son vidyosunda kendi dedi "burası reklam kanalıdır" diye. 20.dk'dan itibaren izle.
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gökhan Deniz güzel şeyler yapmaya çalışan güzel bir arkadaş. İlanları takip ettiğimde ihtiyacım olmamasına rağmen almak istediğim birçok motor vardı. Şişirilmiş değil de olması gereken gerçek fiyatında satılıyor. Motopixel'e değinmenin anlamı yok. Rahmetli Aea'dan kalan payı alma peşinde olan parayla motor tanıtan reklamcı tayfadan.

O kadar çok motosiklet incelemesi izledim hiç biri AEA kadar iyi değildi bazen canım sıkılır aynı videoları tekrar tekrar oturur izlerim.
Diğer motosiklet tanıtan kanalları izlediğim zaman AEA'nın yerini dolduramayacaklarını birden fazla kez anlamış oluyorum ama AEA incelediği videolarda herşeyini açık açık söylüyordu bu tanıtımları geçtim birçok eğitim videosu var bana kalırsa AEA'nın payı kimseye kalmaz kalamaz ne kadar çok kişi olsada onun yeri dolmaz. Mekanı cennet olsun nur içinde yatsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

Motomania Gökhan Deniz'in açtığı instagram sayfası. https://www.instagram.com/motomania2.el/?hl=tr

Sayfanın amacı motorların gerçek fiyat değeri ile satılmasını sağlamak, ederinden fazla fiyat verilmesinin önüne geçmek.

Ben başarılı buldum şahsen, kısa sürede çok fazla motor satıldı.

Motor almak isteyen ama fahiş fiyatlar nedeniyle alamayan ve bu sayfadan haberi olmayan arkadaşlar için açtım konuyu.

Örneğin; Km'si yılı ne olursa olsun 30.000TL üzerinde fiyat ile CBR250R yayınlanmıyor sayfada. Bu ve bunun gibi kriterler var.

https://www.youtube.com/watch?v=4jtyiDKKmrw

Motopixel Tv şimdiden rahatsız olmuş... https://www.youtube.com/watch?v=3akTWIfgTiY&t=1248s

Tebrik etmek gerek hem yeni başlayanlar için hemde ederi kadar olan bir platform olması iyi olmuş ve kriterlerin olması çok daha iyi olmuş bende başarılı buldum
 
Katılım
21 Eki 2017
Mesajlar
96
gokhan abiyi yanlış hatırlamaz isem 2017 sonlarında takip etmeye başladım. gerek karakteri, gerek söylemleri, gerek o günkü çizgisi hiç değişmedi. ne ise o oldu. adam zaten öğretmen, gönül verdiği motosiklet sektöründe de izmir'de kendine dükkan açıp geçimini öyle sağlayan biri. youtubedan gram para beklentisi yok. hal böyle olunca diğer para odaklı kanallar gibi yükselemedi ama gönlümdeki en yüksek tahta oturdu. varsın bu değerli insan bize kalsın. zaman zaman telefonda motosiklet olsun, hayat tecrubesi olsun sorularımı hiç sıkılmadan cevapladı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Cehaletin, şark kurnazlığının ete kemiğe bürünmüş hali..Selçük.
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Bu adamlar R25'in bozulan park ampülünü 3-4 kişi motoru tutup arka teker üstünde dikerek ve sallayarak çıkardıkları bir video yayınlamıştı. İşten anlayan kişiler böyle iş mi yapılır o karenajları sökmesi zor değil diyince s.git izleme tarzında bir yorum yapmıştı. Kamera karşısında gözüktüğü kadar düzgün karakterli birisi değil.
2. el sayfasının fiyatları da normal. Sahibindende fiyatlar şişik olsa bile bir malın o günkü piyasa koşullarındaki ederi bellidir zaten. Satmak isteyen ederini yazıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst