motoikletim sağa çekiyor

Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
arkadaşlar suzuki an 125 scooterim var eskiden ok gibidiyordu fakat motosikletim sağa çekmeye başladı elimi saldığımda motor direk sağ tarafa yatıyor gidonu tutarkende motoru sola yatırmak zorunda kalıyorum koltuğunda eğri oturmak zorunda kalıyorum lastik havalarını kontrol ettim normal bu şekilde kullanmaktan belim ağrımaya başladı servise götürdüm direksiyonda eğrilik vardı düzelttik dediler değişen bişey yok çok ciddi bi kazada yapmadım şasesinin eğrilmesi için servise geri gittiğimde kaç kere denediklerini bindiklerini bi problem olmadığını söylediler sizce bu sorun neyden kaynaklıdır acaba motosikletlerinde arabalar gibi balans ayarı varmıdır yardım edin lütfen sonunda motoru satıcam hergün işe gidip gelmek ızdırap olmaya başladı 20 km gidip geliyorum eskiden zevk alarak bindiğim motor şimdi zorunlu işe gidip geldiğim bi araç haline geldi.
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
gidon mu ne diolar..o yamulmuştur..bende de vardı o sorun..hiç bi yere falan çarptın mı ??sert ? o yüzden olduğunu düşünüom...direksiyonu düz tut, öne eğil tekerleğe bak düz mü duruo sağa doğru mu..iyice incele..
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
gidon mu ne diolar..o yamulmuştur..bende de vardı o sorun..hiç bi yere falan çarptın mı ??sert ? o yüzden olduğunu düşünüom...direksiyonu düz tut, öne eğil tekerleğe bak düz mü duruo sağa doğru mu..iyice incele..

köpeğe çarpıp yan yattım motorla yerde biraz süründüm servise götürdüm gidonda eğirilik vardı düzelttik dediler değişen bişey olmadı
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
sen yine de bi dediğimi yap..kendin yap..duruken direksiyonu düz tut..öne egil, teker tam düz duruomu kontrol et yine kardeşim..
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
267
motosikleti ya n yatırdığında gidon yamulmuştur. asıl olan köpeğe ilk darbeyi vurduğun anda ön amörtisör yamulmuştur.
ön çatal sökülüp kontrol edilmesi gerekli.
 
Katılım
30 Haz 2009
Mesajlar
171
dostum sen motorunun ön amortisörlerini bi kontrol ettir ayrıca cantlarda bi yamukluk varsa yolda yalpa yapabilirsin ellerini bıraktığında düz gitmiyorsa cantlarsan da olabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee ne var bende anneme çekmişim :p

neden bilmem ama bu gereksiz espiriyi yapmam lazımdı :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Eğerki ön amortisörde yamukluk yada başka bir sorun yok ise Ön tekerlek mili ve balans ayarına baktır.Belki sorun ön tekerlektedir.Gerçi mil,mil rulmanı veya balans sorunu var ise tekerlek yalpalama yapar ama hiç değilse baktırırsın için rahat eder.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Eğerki ön amortisörde yamukluk yada başka bir sorun yok ise Ön tekerlek mili ve balans ayarına baktır.Belki sorun ön tekerlektedir.Gerçi mil,mil rulmanı veya balans sorunu var ise tekerlek yalpalama yapar ama hiç değilse baktırırsın için rahat eder.


tekerde yalpalama vs bişey yok fakat motor sağ tarafa doğru yatıyor yarın sanayideki ustaların birine göstericem artık servise 3 kere gittim bişey yok bunda diyorlar ya ben matıfladım yada servisteki ustalar uğraşmak istemiyorlar
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
çok düşük bir ihtimal ama madem ustaya götüreceksin.Gidon bilyesinede bir kontrol ettir.belki çarpmanın şiddetiyle bilye dağılmış olabilir.gidon bilyesinde bir sorun olduğunda viraj almak zorlaşır gidon bir tarafa çeker.viraja girişlerde gidon ağırlaşır ve hafif sekiz çizer.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
gidonla ilgili problemlemlerin var... maşayı ve maşa bilyalarını kontrol ettirmelisin...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Benim motorumun ayak koyma yerinin altındaki şase demirinde wurmanın etkisiyle hafif bir kasma var.Gidondan değilse bi oraya baktır abi.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İYİ BİR USTAYA GÖSTERİN :pr:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ee ne var bende anneme çekmişim :p

neden bilmem ama bu gereksiz espiriyi yapmam lazımdı :mrgreen:

espri iğrençti gerçekten... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:26 PM ----------

%90 gidonun yamuk serviste düzelttip diyip geçiştiriyordur...
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
10
Benim aklıma gelen balans ama vurduğunda maşada yamulmuş olabilir. Eğer ön teker söküldüyse veya söktüysen hatalı da takılmış olabilir ama büyük ihtimal maşa. Gerçi köpeğe vurmayla yamulacağını zannetmem ya köpeğe vurmayla falan bilya dağılmaz mil yamulmaz maşada yamulmaz bence tekerlek hatalı takılmıştır yada vurmanın etkisiyle yataklarından oynamıştır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst