MotoGP: Stoner Henüz Sınırları Zorlamamış Bile

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Katar’da şimdiye kadar egemen bir görüntü çizen Casey Stoner, motosikletinin sınırlarına henüz yaklaşmadığını söyledi.

HRC sürücüsü, Losail’deki bütün antrenman seanslarında da liderdi ama Stoner, bundan fazlasının da olduğunu belirtti.

Stoner: “Her zaman bir parça kalır ama o, bulmak istediğiniz sınırlardır. Bu Honda ile henüz sınırları gerçekten bulmadım”

“Önü bir yere bile yatırmadım; motosikleti hiç sınırlarına zorlamadım. Bu yüzden (sınırların) nerede olduğunu henüz bilmiyorum. Belki de hâlâ çok uzaktadır, belki de olması gerektiği şekilde sürüyoruz”

“Şu anki tempomdan ve motosikletteki ayarlarımdan memnunum”

Stoner, Honda’nın çok istikrarlı turlar atabileceğine ama rakiplerinin sıralamada büyük gelişim kaydedebileceklerine inanıyor.

Stoner: “Antrenmanda her şeyin yolunda gittiğini biliyoruz. Ama herkes tek tur için çıkınca işler biraz değişir.”

“Motosikletten ve çalışmasından memnunuz. Ama lastiklerden, ilk kullanıma başladıklarında aynı tutunmayı sağlıyor gibi değiliz. Lastiklerle baştan sonra kadar aşağı yukarı aynı turları atıyor gibiyiz. Bir yarış mesafesi kat ettik ve 1:55.3 yaptık. Yani lastikle sadece 1:55.0 yaptık.”

“Bu yüzden çalışma şeklinden gerçekten memnunuz ve bu istikrarı koruyabilirsek muhteşem olacak.”

Kaynak:TRF1
 

Ekli dosyalar

  • honda-stoner-32629_501.jpg
    honda-stoner-32629_501.jpg
    16.3 KB · Görüntüleme: 3,237

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst