MotoGP: De Puniet ve Espargaro Aspar Adına Yarışacak

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gelecek yıl Aprilia motorlu CRT motosikletleri ile yarışacak olan Aspar takımı Randy de Puniet ve Aleix Espargaro ile anlaşma imzaladı.

Takım MotoGP'deki ilk iki yılında Ducati'nin müşteri motorlarını kullanmıştı ancak artık Aprilia ile çalışacak.

MotoGP'te gelmeden önce 250cc'de Aspar takımı ile yarışan de Puniet, 2006 yılından bu yana MotoGP'de sırasıyla Kawasaki, LCR Honda ve Pramac UDcati takımlarıyla yarışmış ve kış testlerinde Suzuki'yi test etmişti.

De Puniet'nin takım arkadaşıolan 22 yaşındaki İspanyol Espargaro da moto2'de geçirdiği bir yılın ardıdnan MotoGP'te dönmüş olacak.

Aspar takımının eski pilotu Hector Barbera ise 2012 için Pramac Ducati ile anlaştı

Kaynak:TRF1
 

Ekli dosyalar

  • de_puniet_300204061.jpg
    de_puniet_300204061.jpg
    16.7 KB · Görüntüleme: 5,586
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Aprilia ne zamandan beri MotoGP'ye uygun motor üretmeye başladı? Bildiğim kadarıyla MotoGP de prototip sayılabilecek, seri üretimde kullanılmayan parçalardan oluşan motorlar ve parçalar kullanılması zorunlu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst