Moto2'de zafer Iannone'nin, Kenan Sofuoğlu 19. sırada tamamladı.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Moto2 Japonya Grand Prix'sinde şampiyonluğa İtalyan pilot Andrea Iannone ulaşırken, Türk motosikletçi Kenan Sofuoğlu ise yarışı 19. sırada tamamladı.

Türk motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Moto2 Japonya Grand Prix'sini 19. sırada tamamladı.

Japonya'nın Twin Ring Motegi Pisti'nde gerçekleştirilen koşuya 19. sıradan başlayan Sofuoğlu, mücadeleyi yine başladığı sırada bitirdi.

Moto2 Japonya Grand Prix'sini İtalyan pilot Andrea Iannone birinci sırada tamamladı. Yarışmada ikinciliği İspanyol Marc Marquez, üçüncülüğü ise İsviçreli Thomas Luethi elde etti.

Genel klasmanda ise İspanyol Marc Marquez 235 puanla ilk sırada yer alırken, Alman Stefan Bradl 234 puanla ikinci ve 157 puana sahip İtalyan Andrea Iannone de üçüncü sırada bulunuyor.

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu ise bir basamak gerileyerek 45 puanla 17. sırada yer aldı.

Kaynak: NTVspor
 

Ekli dosyalar

  • kenankaponya2011.jpg
    kenankaponya2011.jpg
    29.4 KB · Görüntüleme: 3,954

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst