Moto-Klip (murat başaran)

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Merhaba abilerim,

akşam okuldan gelince, dedim bi müzik dinleyeyim; dilimede takılan bi müzik te vardı. neyse açtım

klibinide ilk defa görüyorum; dedim izleyeyim. başında motosiklet falan gördüm aha dedim helal olsun ne güzel bak adam motosiklet biniyor
kaskta takmış, mont giymiş falan diye seviniyorum gururlanıyorum milleti özendiriyor falan diye. neyse

motosikletin bi modeline bakıyim o kadar klipte falan biniyor diye ayrıntılı bakiim dedim ne göriyim sağ arka sinyal sallanıyor be.
acaba murat abimiz klip çekimlerinde falan düştümü ki diye aklıma geliyor, toprak yoldada allaha emanet gidiyor zaten:)
Tmm düşmüş olabilir geçmiş olsun deriz. ama klibi çekmeden önce keşke bantlasaydınız bişey yapsaydınız be abi o motora yav.
klipten bir iki fotoğraf çektim, kusura bakmayın videonun görüntü kaliteside kötü o yüzden pek anlaşılmıyor ama videoyu izleyince daha net anlaşılıyor zaten.

1.jpg

3.jpg

işte sinyalimiz..:pr:
2.jpg



videodada zaten 22.sniyede dikkat edebilirsiniz.
videomuz


konuyu açma nedenim hiçbir sanatçı veya şarkıcı kötülemek değildir. sadece sohbet muhabbet olsun.
esen kalınız:cat:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
@1 Araştırmacı gazeteci. :queen:

Şaka bi yana hakkat iyi tespit. Ben de genelde çok dikkat ederim böyle şeylere.

İlginç bi şey, çekim hatası, oyun hatası yakalamıyım. Anında görürüm. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst