Moto GP Katalunya'da zafer Casey Stoner'ın oldu.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Moto GP'de yarış heyecanı bu haftasonu Katalunya'da yaşandı. 125 cc'de İspanyol Nicolas Terol kazanırken Moto GP'de zafer Casey Stoner'ın oldu.

MOTO GP'DE CASEY STONER

Moto GP'de zafer Casey Stoner'ın oldu. Avustralyalı Casey Stoner ve İspanyol Jorge Lorenzo ilk viraja girmeden yarışa pol pozisyonunda başlayan Marco Simoncelli'yi geçmeyi başardılar. Sonraki 2 turda Lorenzo Stoner'ı geçmeyi başarsa da, Stoner yerini geri aldı ve yarış sonuna kadar da pozisyonunu korudu. Yarışa gerilerde başlayan birleşik Amerikalı Ben Spies 3. olarak podyumu tamamladı. Lorenzo 2. olmasına rağmen 7 puan farkla Stoner'ın önünde genel klasman liderliğini sürdürdü.

Kaynak: NTVspor
 

Ekli dosyalar

  • motogpcatalunyastoner.jpg
    motogpcatalunyastoner.jpg
    30.7 KB · Görüntüleme: 7,730

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst