- Katılım
- 4 Eki 2012
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
selamlar değerli dostlar, daha öncede yapmıştım, şimdi yaz bitmeden tekrarlamayı, hatta bu kez yukarılara, yaylaköy e filan çıkmayı düşünüyorum, yaz bitmeden, eylül ayı içerisinde, bi haftasounu cumartesi veya pazar olabilir, sabah saat 8 den akşam 10 a kadar, toplamda 200 km bulacak bi gezi, virajlı yollar biraz tecrübe ister, ayrıca yukarı yaylaköy e çıkış yoluda toprak yol, enduro motosikletler biçilmiş kaftan ama benim cıbırla da üstesinden gelirim diye düşünüyorum, günü birlik gidilip, yemek konfor ve rahatlık konularına önem verilmeyecektir, tek derdimiz manzara, ve doğa, ayrıca prof makinesi olan bi arkadaş gelirse iyi olur
gezmek başka, özgürlük başka :wiinkk:
selamlar herkeze
gezmek başka, özgürlük başka :wiinkk:
selamlar herkeze