Monster'la Oyuncak Gibi Oynayabilir Misin ?

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
heyyy masallah elemanın oyuncagını iyi kullanıyorr

bende böyle oyuncak istiyommm::xcrying:::xcrying:::xcrying:

:p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Monster alicam diyodum iyiki almamsim bu videoyu gorur denemeye calisir kafa goz kirardim =)

Sok dakikalardaki motorun uzerinde ayakta durma numarasindan onceki numara mukemmel...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Normalde karşıyım ama, motor değil de sanki altında minicik bisiklet var adamın, helal olsun bence :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
izlemekten başım döndüü alkış, alkış, konfeti, balon,balon::alkiis::::biggrinn::haapppy:::coool::
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
adam sankı yurumeyı ılk motorla ogrenmıs hayret dorusu herhalde motorla bundan fazlada akrobası olmas:):cat::cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
helal olsun gerekten süper ya ama bunun mesleği bu yani bundan ekmek yiyor bi sürü emek harcamış bu zamana kadar gelmek için tr de motosiklet ilerlemediği için buralarda göremiyoruz yabancı ülkelerde öleleri fazlaca var
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
mümkün diiil aman allahımmm :) sanki motor adamın parçası beraber büyümüşler.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bu adam kesinlikle normal değil. Aşmış artık. Yanlız şu ayaklığı açıp, parkederek üstünden atlama işini bi gün denicem ama bakalım ne zaman :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oooo Rayjay buralarda görmek ne güzel....:p:p

Havanıda atmışın.....:queen::queen::queen:

buralarda derken :p :cherry:
bende fırıldak gibi oynarım hadi bakalım :p lakin sonunda yatırırım diye düşünüyorum :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
buralarda derken :p :cherry:
bende fırıldak gibi oynarım hadi bakalım :p lakin sonunda yatırırım diye düşünüyorum :cherry:

Bence o seni yatırır...Hemde daha ilk başta.... Sponsorlara haber vermek lazım oralara portatif otobüs durakları koysunlar....

Anladı sen....:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
ABı bu motorları adamlar nasıl bu kadar oyuncakmıs gıbı hakım oluyo ya bene bu tecrube falan degıl ben 40000km gıtsem nolur bence bu yetenek abı ondan herkez bı rossi olamıyo :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst