Monster 696 ABS Service Manual

Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
15
Arkadaşlar merhaba. Elinde Monster 696 ABS modeli için service manual/workshop dokumanı olan var mı acaba? Motorumun basit periyodik bakımlarını kendim yapmak istiyorum. Bir sorum daha olacak, motosiklet için işlem yaparken tork anahtarı kullanmak zorunda mıyız? Yoksa tork anahtarı yalnızca motor için işlem yaparken mi kullanılmalıdır? Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Tork anahtarı bence hayati önem taşıyan yerler için kullanılmalı onun dışında el ile fazla zorlamadan sıkılan vidalar sorun çıkarmaz.
Doğrusu her vidayı torkuna uygun şekilde sıkmaktır ama herkeste tork anahtarı yok pahalı ve uğraşması zahmetli. Evde de dijital kantar ile kendi tork anahtarınızı yapabilirsiniz
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Arkadaşlar merhaba. Elinde Monster 696 ABS modeli için service manual/workshop dokumanı olan var mı acaba? Motorumun basit periyodik bakımlarını kendim yapmak istiyorum. Bir sorum daha olacak, motosiklet için işlem yaparken tork anahtarı kullanmak zorunda mıyız? Yoksa tork anahtarı yalnızca motor için işlem yaparken mi kullanılmalıdır? Şimdiden teşekkür ederim.

istediğin dökümanı korlastan mail olarak isteyebilirsin
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
bende var
mail yazarsan gönderirim
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
15
Özel mesaj olarak gönderdim mail adresimi. Çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

bende var
mail yazarsan gönderirim

Eğer özel mesajım gelmediyse mail adresim profilimde yazıyor.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Elimde 696 kullanım kılavuzu

796 için parça kataloğu (birçok parçası 696 ile ortak)
varmış. onları mail olarak attım.
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
hava filtresi biraz gicik yerdeydi yanlis hatirlamiyorsam depoyu filan sokmek gerekiyordu. Onun haricinde gerisi basit youtube da videolu anlatimlari vardi.

Tork anahtarini servislerin de kullandigini sanmiyorum. Bende bir donem edinip kullanayim dedim ama her cap icin farkli deger ve kucuk buyuk her vidayi somunu kapsayacak tek bir anahtar yok iki tane bir buyuk bir kucuk almak gerekiyordu. (vazgectim) tabi birde atik yagi koyacak yer bulamadim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst