Mondial'in iki yeni modeli & Özellikleri

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
yeni-uyeler02.jpg

__________________________________________________________________________________

yeni-uyeler01.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
biraz daha yenilik yapsalar tamam ama baksanıza dış aksamları diğer modelleriyle aynı sadece motoru 25 cc yükseltip düşürüyolar bunlar ne ya
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Vergiden muhaflar işte o yanı iyi

evet gelecek sene 100 lira vermekten kurtulur
100 lük uag alanlar
aynı 100 lük kanuni de 1700 lira kuba motor da 1500 lira

mondial 1300 e verse bide pazarlık yapıp 1200 e bırakırlar nakit para iyi seçenek olur

yalnız kuba motor 6 ay önce getirdi bu motoyu bir kişi dahi almadı 6 aydır Osmaniyede bundan. ufak geliyor gençlere herhalde 125 lik varken

çindeki bu fabrikaya söyleyelim bizim firmaların yapacağı yok şu frenleri disk
jantları da aluminyum yapsınlar montaj anında biraz daha güzel olur
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
yaşasın, küçük birikimi olan arkadaşlarımızda yararlanır inşallah.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
100 urt güzele benziyor fiyatı bi açıklansın şöyle 1300-1400 olsa ne güzel olur.:) 125 urt ile aynı özellikte motor aynı gücü aynı sadece 100cc.Tekerlek ve tasarımıda güzel.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
saçmalık.... adam gibi yeni değişik bi stil yapsalar ne güzel olurdu örnek olarak 150 ZAT ya da 150ZC modeli gibi..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu mondiallin zon zamından sonra hic sanmam oyle olsun 125 fiyatına satmaya kalkarlar kesin.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
kendi adıma yazıyorum; bu motorlar beş para etmez gözümde.uğur derin dondurucu işine devam etmeli bence.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
tel jantlı olan çok şık. her malın alıcısı ve aşığı vardır. yuvarlak far yuvarlak göstergeler olsa daha güzel olurdu derim. Mesela kanuninin bs 100'ü gibi. Bi tane olacak kenarda ondan tatlı tatlı gezeceksin.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
bunlara bakan olacagını zannetmiyorum milletin gözü açıldı,beş para etmez makinalar,ikinci el arayan arkadaşlarım bile 2006 öncelerini tercih ediyor ve gayet mantıklı,benim motorun aynısını arkadaşım geçen sene aldı o kadarda bakmasına regmen ikigünde bir arıza,orası dökülür,burası paslanır,tavsiye ettigimede pişman oldum.. :pr:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
239
keşke 125 ilk modellerde yapılsaydı bu yenilikler bence 125 lik türkiyede en fazla kullanılan model bu kayda alıp biraz 125 lik modellerde değişiklik yapsalar ne güzel olurdu ama garibanlar için iyi herkez zengin değil bi yönden iyi.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
of hep aynı hep aynı yapın bi 250 lik maxi scooter da alalım bunlar ne ya rezalet zat gibi modelleri geliştirmeye çalışsalar daha iyi olucak:farao:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
tipini geçtim de yamahanın RX115'i veya RX135'i gibi seri ve iki zamanlı bir motor koymuş olsalar. o zaman çok tutar bu motorlar. yoksa beş para etmez. :pr:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
9
bu 100 urt Mondial 100 KM ye göre daha iyi bir motor sanıyorum.

ikisini kıyasladığımızda hangisi daha iyi acaba?

100 Km hava soğutmalıu
100 urt fan soğutmalı

100 urt nin tork u yüksek sıkıştırma oranı ne bilmyiorum ama o da yüksek :)

urt nin şanzıman yanında cvt yazıyor sanırım iyi bişe :)

İki motoru karşılaştırınca sizin düşünceniz ne hangisi alınır?
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Kardeş fan dediğide hava soğutma herşey anı ama ben olsam scooter modelini alırdım urt'yi tipi daha hoş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst