mondial ramzey salcano pionner monero hangi chopper alsam

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıfır alcam hangisini tavsiye edersiniz bakımlarını yaptığım zaman yolda bırakmayacak fazla param yok bütçek 2,5-3,5 mondial kullanıcısı fazla tabi kendi motorlarını önerirler lütfen tarafsız olalım bu motorların rutin bi hatası varmı alınca nerelerini japonla değiştireyim lastikler hariç....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paran yetiyosa eğer mondial ile ramzey en son tercihin olsun derim ama kötü olduğundan değil o paraya o kadar mal olduklarından. güzelce bindikten sonra çinlilere de bişey olduğu yok korkma ama bunlar kaliteli mallar diyende yok zaten. sana kalmış gerisi...
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
listede yok ama keeway i değerlendir. Hatta bütçe uygunsa Regal Raptor ;)

Ama senin listenden moneroyu seçerdim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokmu yardım edecek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------

yoksa 3 kötü markayımı tercihen yazmışım borelli ledow nasıl yada yuki

yoksa 3 kötü markayımı tercihen yazmışım borelli ledow nasıl yada yuki
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
43
sıfır alcam hangisini tavsiye edersiniz bakımlarını yaptığım zaman yolda bırakmayacak fazla param yok bütçek 2,5-3,5 mondial kullanıcısı fazla tabi kendi motorlarını önerirler lütfen tarafsız olalım bu motorların rutin bi hatası varmı alınca nerelerini japonla değiştireyim lastikler hariç....

cevap: Hiçbiri. Git ikinci el hyo 250 al
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
şimdi tuhaf gelecek ama bende chopper değil ama pıonner marka motosıklet var 4 sene ve yaz kış kullanıyom cokta memnunum hiç problemım yok motoruda gayet serı meğer bu motosıklet markasının aynı motora sahıp 3 farklı tarz motoru varmış sayet ben olsam memnunıyetımden ötürü tercıoh ederdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst