Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
001huz.jpg


005vvv.jpg


mndl250mr.jpg


004hrz.jpg


020ikr.jpg


Motor : Çift Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 249 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 55x53
Sıkıştırma Oranı : 9.6±0.2:1
Max. Tork : 20.0 Nm / 6500 d/d
Max. Güç : 15 kw / 8500 d/d
Max. Hız : 120 km/h
Rölanti : 1500±100
Şanzıman : 5 Vites
İlk Vites Oranı : 2.846
Son Vites Oranı : 0.913
Çalıştırma Metodu : Elden Marşlı
Soğutma Tipi : Su Soğutma
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ateşleme Tipi : ECU
Debriyaj Tipi : Islak Tip, Çoklu Plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) : Çift Disk / Disk
Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
Ön / Arka Lastik : 90/90-18 / 130/90-15
Yakıt Tankı Kapasitesi : 18.5 lt ± 0.5 lt
Benzin Tipi : # 93 ve üzeri
Ağırlık : 153 kg
Max Yükleme Kapasitesi : 185 kg
Boyutlar U-G-Y (mm) : 2180x800x1090
Dingil Mesafesi : 1510
Akü : 12V 9Ah


Mondial den bir yeni daha... 249 cc, ön çift disk ve ateşleme sistemi ECU yazıyor internet adresinde...

Fiyat : 5200 TL

Detaylar; http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-250-MR/TOURING/Mondial-250-MR-DESTRO/index.html
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mondial MR 250 Destro görünüş olarak çok güzel duruyor. Fiyatı 5.200,00 - TL olarak belirlenmiş. Belkide motor çok kaliteli olur ise sıfır cbr 125 r almak isteyenler bu modele yönelebilirler :)

mndl-250-mr.jpg


002.jpg


003.jpg


004.jpg


005.jpg


006.jpg


017.jpg


023.jpg


012.jpg


018.jpg


007.jpg


mondial.png
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Mondial MR 250 destro Kullanıcıları / Bilgi paylaşım Başlığı

Mondial su soğutmalı 250 cc naked modeli MR 250 Destro çıktı

fiyat olarak 5200 fiyat biçilmiş





 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
MR 250 destro Kullanıcıları / Bilgi paylaşım Başlığı

Mondial yeni modelleri sırayla sürmeye devam ediyor.Yeni model Mondial MR 250 DESTRO.Her ne kadar ybr ibresini kopyalasada güzel duruyor.


001.jpg



006.jpg



017.jpg


020.jpg



107s5mr.jpg
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
MR 250 destro Kullanıcıları/Bilgi paylaşım

Mondial MR 250 DESTRO Teknik Özellikler
Motor : Çift Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 249 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 55x53
Sıkıştırma Oranı : 9.6±0.2:1
Max. Tork : 20.0 Nm / 6500 d/d
Max. Güç : 15 kw / 8500 d/d
Max. Hız : 120 km/h
Rölanti : 1500±100
Şanzıman : 5 Vites
İlk Vites Oranı : 2.846
Son Vites Oranı : 0.913
Çalıştırma Metodu : Elden Marşlı
Soğutma Tipi : Su Soğutma
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ateşleme Tipi : ECU
Debriyaj Tipi : Islak Tip, Çoklu Plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) : Çift Disk / Disk
Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
Ön / Arka Lastik : 90/90-18 / 130/90-15
Yakıt Tankı Kapasitesi : 18.5 lt ± 0.5 lt
Benzin Tipi : # 93 ve üzeri
Ağırlık : 153 kg
Max Yükleme Kapasitesi : 185 kg
Boyutlar U-G-Y (mm) : 2180x800x1090
Dingil Mesafesi : 1510
Akü : 12V 9Ah
Sigorta : 12V 15A


mndl-250-mr.jpg


003.jpg


004.jpg


007.jpg


017.jpg


018.jpg


020.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:59 ----------

ortalık karışmış en güzelini seçelim o kalsın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

öbürkü arkadaşlar hepsi resimleri kaydedip tekrardan upload yapmış silinme ihtimali yüksek en iyisi bnm ki kalsın direk siteden alıntı:mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Harika görünüyorlar, Mondial kendini aşmış artık ne diyelim. :)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Bu motor inşallah kore gibi bir ülkenin elinden çıkmıştır ?

Dikkatimi çeken egsozda Lambda Sensörü var mondial emeklemeden yürümeye mi başladı ne ? :cyclopsan

lambda_sensor.jpg


Lambda Sensörleri nedir? Motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır.

Mondialin (beyin)ECU içeren bir motor getireceği aklımın ucundan geçmezdi...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Aynalar ve gösterge tamamen Ybr den alıntı. :)

Görüntü çok güzel.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
328
Lambda Sensörleri nedir? Motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır.

Mondialin (beyin)ECU içeren bir motor getireceği aklımın ucundan geçmezdi...


bu tür ECU içeren sistemlerde,motorun en uygun yakıt karışımını seçebilmesi için,enjeksiyon sistemine sahip olması gerekir.Ben özelliklerinde besleme tipini göremedim.Yoksa bu da katalizör sistemi gibi koftiden?
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Lambda Sensörleri nedir? Motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır.

Mondialin (beyin)ECU içeren bir motor getireceği aklımın ucundan geçmezdi...


bu tür ECU içeren sistemlerde,motorun en uygun yakıt karışımını seçebilmesi için,enjeksiyon sistemine sahip olması gerekir.Ben özelliklerinde besleme tipini göremedim.Yoksa bu da katalizör sistemi gibi koftiden?

Ben fotoğraflarında karbüratörde göremedim bu motora sensörü süs olsun diye takmamışlardır herhalde ? Tek nokta enjeksiyon sistemi var galiba. Motorun fiyatı 5bin düzeyinde. Resimde motorun arkasından parçanın ne olduğunu çözemedim

016.jpg
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Napiyorsun dedim mondial aklın başında mı...:)) Şu yeni modelleri denemek istiyorum ya. Kaliteli modellere benziyorlar...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yine de 5200 tllik fiyatla cbf250 nin 2. elini tercik sebebi kılmaya devam eder...

gerçi kalite olarak rekabeti kafaya koymuşsa da tebrik ederim kendilerini...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Gerçekten güzel görünümlü bir motor!PArçaları kalburun biraz üstünde bi kaliteye sahipse o fiyata alınabilir biraz zmn geçsin düşünmek gerekir...
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Motor bloğu ,egzosların ve diğer metal yüzeylerin siyaha boyanma işi beni işkillendiriyo altında acaba kalitesiz metal kullanıp sonrasında oluşabilcek pasları gizleme mi var.Bu sadece mondial için değil, böyle çok motor var.Ben mi fesatlık yapıyorum acaba?
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Bu motor inşallah kore gibi bir ülkenin elinden çıkmıştır ?

Dikkatimi çeken egsozda Lambda Sensörü var mondial emeklemeden yürümeye mi başladı ne ? :cyclopsan

lambda_sensor.jpg


Lambda Sensörleri nedir? Motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır.

Mondialin (beyin)ECU içeren bir motor getireceği aklımın ucundan geçmezdi...


haydaaa bide injeksiyonlu cıkıyomus :) motor baya bi kaliteye benziyo inş. kalitelidir.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
çok güzel görünüyor, bir cruiser hastası olarak benim bile ilgimi çekti, bu arada ekleyim bildiğim kadarıyla o tip egzostlar euro 3 dedikleri ibareyi taşıyor ve zorunlu olarak tüm yeni üretim motosikletlerde var.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
100
valla bu ıkıncı ele de dusmez butce 3000 bız yıne 2. ellere bakmaya dewam :pr::salut:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motor Regal Raptor'un Nac Street 250 modelinin aynısı. Bence gayet güzel bir motor. Regal Raptor genel olarak belirli bir kaliteyi tutturabiliyor, bu motorda da aynısı beklenebilir. Asıl önemlisi titreşim problemi olup olmadığı. Bir deneyen olsa da yazsa şuraya.

Açıcası bu motor diğer yeni mondail modelleri gibi iyiyse ben hayatta bu paraya 2006 model nesli tükenmiş CBF 250'yi almam.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst