- Katılım
- 23 Ağu 2009
- Mesajlar
- 1,821
ne yalan söyleyeyim beyler geceleri uyuyamıyorum bir geziden geldiğimde kaç para yaktı diye, ama osman ağa ile yaptığımız gezilerden sonra rahat rahat uyuyorum hele yayla yollarında ybr ye nal toplatınca osman ağa gelinceye kadar rampalarda ben yukarda cigara keyfi yapınca bunu düşününce uykum geliyor hemen uyuyveriyorum;
)))))))9