Mondial mcx-150 vs Eski Kasa Tvs rtr150 ???

Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
25
ARkadaşlar öncelikler herkese selamlar...
1 ay içinde sıfır motosiklet almayı planlıyorum ama 2 model arasında kaldım.
Bu sıralar oldukça adını duyduğum mcx-150 ve kendini kanıtlamış tvs rtr150.
Ben tvs almak istiyorum ama 2012 model eski kasa almak mantıklı mı?
Motosiklet yattığı yerde eskir ve paslanır mı?
Eski kasa tvs lerdeki vibrasyon söylenilen kadar çok mu?
Aslında mcx de bana oldukça sıcak geliyor ama çin malı olduğu ve çok yaktığı için pek içim ısınmadı.
İki modelden birini sıfır alıcam ama modeli eski olduğu için eski kasa tvs rtr150 alsam beni pişman eder mi bunu çok merak ediyorum.Tecrubeli kullanıcıların ve ustaların yorumlarını ve önerilerini bekliyorum.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
Arkadasim bende 2008 model apache var. Bunu satsam bile yine apache alirim. Başka birsey demiyorum sana.
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
25
Arkadasim bende 2008 model apache var. Bunu satsam bile yine apache alirim. Başka birsey demiyorum sana.

yorumun için teşekkür ederim.Benim kafama takılan eski kasa yıl 2014 gidip 2012 sıfır motosiklet almak mantıklı mı,bi sıkıntı çıkarır mı?
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
Ama trafiğe cikis 2014 :)
Sen ne alirsan al apache al kaç model olursa olsun.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
çinli motor alıp paranı çöpe atma kardeş.
apache 5 tane mondial eskitir. kıyaslaman bile yersiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst