- Katılım
- 9 Kas 2005
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Yazın aldığım Mondial MCT 250 motosikletim havalar soğuyunca motor soğukken çalışmamaya çalışsa bile motor ısınıncaya kadar gaz yememeye başladı. Geçenlerde çalıştırmak için yarım saat uğraşıtım ve aküyü bitirdim sonra yiterek zor bela çalıştırabildim. Çalıştıktan sonra da tekleyerek gaz yemeyerek oldukça düzensiz çalışyor. Çalıştırırken jikle açık, kapalı, yarım açık, gaz vermeden, gaz vererek... vs. bütün olasılıkları denedim. Bu problemi ilk defa yapmıyor, daha önce karbüratörü söküp temizlettim ama nafile. 1000km'de subap ayarı yaptırmıştım, servis subab ayarını 05-08 arası olacak şekilde yaptığını söyledi. Problemin subap ayarından kaynaklandığını zannetmiyorum çünkü subap ayarı yaptırmadan önce aynı problemi yaşamaya başlamıştım. Kötü yakıt ihtimalini bertaraf etmek için karbüratör temizliği yapıldıktan sonra depoyu da söktürüp boşalttım ve 98 oktan kurşunsuz benzin koydum. fakat problem devam ediyor hatta her geçen gün daha da artıyor. Aynı problemi yaşayan arkadaşlar var mı, ne önerirsiniz?
Teşekkürler...
Yazın aldığım Mondial MCT 250 motosikletim havalar soğuyunca motor soğukken çalışmamaya çalışsa bile motor ısınıncaya kadar gaz yememeye başladı. Geçenlerde çalıştırmak için yarım saat uğraşıtım ve aküyü bitirdim sonra yiterek zor bela çalıştırabildim. Çalıştıktan sonra da tekleyerek gaz yemeyerek oldukça düzensiz çalışyor. Çalıştırırken jikle açık, kapalı, yarım açık, gaz vermeden, gaz vererek... vs. bütün olasılıkları denedim. Bu problemi ilk defa yapmıyor, daha önce karbüratörü söküp temizlettim ama nafile. 1000km'de subap ayarı yaptırmıştım, servis subab ayarını 05-08 arası olacak şekilde yaptığını söyledi. Problemin subap ayarından kaynaklandığını zannetmiyorum çünkü subap ayarı yaptırmadan önce aynı problemi yaşamaya başlamıştım. Kötü yakıt ihtimalini bertaraf etmek için karbüratör temizliği yapıldıktan sonra depoyu da söktürüp boşalttım ve 98 oktan kurşunsuz benzin koydum. fakat problem devam ediyor hatta her geçen gün daha da artıyor. Aynı problemi yaşayan arkadaşlar var mı, ne önerirsiniz?
Teşekkürler...