Mondial-Kanuni-Çelik...?

Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
4
Herkese Selamlar...

Ben bu güzel forum sitesini daha yeni gördüm.Sitenizde bazı bilgiler edindim.Ama herkes farklı bişey diyor ve bu benim daha çok kafamı karıştırıyor.Kısıtlı bütcem olduğu için hem 0 model hemde iyi bir cup modeli almak istiyorum.Şimdi size sorularımı yönelticem..

1)Kanuni Cup 100 ile Kanuni Elite 100 arasındaki fark nedir?Yani niye elite daha pahalı?(hatta cup 100ün max. hızı eliteninkinden yüksek olmasına rağmen..)

2)Mondial 100 UKH, Mondial 100 KM, Kanuni Cup 100, Kanuni Elite 100, Çelik Cup 100..Bu modellerden birini almak istiyorum sizce hangisi en iyi?

Bu sitede genellikle başka markaların cupları öneriliyor ama fiyatları yüksek.Ama benim yazdıklarımın hepsi 1600tl civarı hemde 0 model.O yüzden bana hondayı tavsiye etmenize gerek yok. Alırsak bunlara kaldık anlıyacağınız...

Şimdiden herkese teşekkürler..Saygılarımla..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
mondi de devir saati yok ve arka fren boşluğu ayarını tutturmak zor. ama en uygun fiyatlısı mondial. ayrıca 1600 e 12 taksit peşin fiyatına
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
4
Anladım arkadaşım sağolda burdakilerin hepsi uygun fiyat ben en uygununu değil benim yazdıklarım arasında en iyisini sordum.Yani sonra kötüye kalmıyalım.:)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
kanuninin fiyatı 2000 lira istersen bir bak sitesine.

iyi moto istiyorsan yamaha cryptona yada honda innovaya bak . onlar pahalı dersen çelik al.
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
117
söylediklerin arasında en iyisi kanuni elite mondiale bulaşma çeliği bilmiyorum ama mondialden daha iyidir.elitede süper değil ama söylediklerinin arasında en iyisi:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
ben alıcek olsam önce kanuni ye bakarım..

sonra mondial en sonra da çelik.. ama ben CUP almam..
 
Katılım
28 Kas 2008
Mesajlar
153
honda innovalar da 4.200 liracık.... ingiliz üretimi enjeksiyonlu .. 100 km de 1,5 litre
yakıyor...
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
en iisi sen kanuni al... ben mondial kullandım ama kanuni hem daha seri ve guclu hem de daha albenili... kanuni den sasma...
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
4
Arkadaşlar çok sağolun benimde aklımda kanunideydi. Şimdi ben kanuni cup100 mü yoksa elitemi alsam?..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 PM ----------

honda innovalar da 4.200 liracık.... ingiliz üretimi enjeksiyonlu .. 100 km de 1,5 litre
yakıyor...

Arkadaşım sana göre belki ''cık''tır ama ben 1500-2000 arası bişey arıyorum...Ama onlar Hondalar kadar kaliteli değildir bunun farkındayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst