mondial fanatik 150 hakkında yorumlarınızı bekliorum

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
mondial fanatik 150 kullanıcılarından yardım bekliorum motorun yol tutusu ve benzin yakma durumu nasıl???:silent:
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
marefb' Alıntı:
mondial fanatik 150 kullanıcılarından yardım bekliorum motorun yol tutusu ve benzin yakma durumu nasıl???:silent:

mondial fanatik ?????? o nedir ???:silent: :silent: zongshen olmasın?
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Bu fanatikler mondialin değil ominin 150 cc scoterleri hepsi dandik
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
SAKAL' Alıntı:
Bu fanatikler mondialin değil ominin 150 cc scoterleri hepsi dandik

arkadasım mondialdede var bunların aynısı sonuçta bütün çin malları aynı tip sadece üstündeki markalar farklı!!! biz bu modeli gecen hafta mondial bayisinde gördük fiatı 1.850ytl (yeni çıktı dediler)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
allah allah uğur un sitesinde de yok böyle bişey...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Zaten motosiklet.net te bi kaçgün takılan piyasada motorlara bakan biride bilir tek etiket farklı olduğunu, mondial satan yer aynı zamanda omide satabilir bak buda sana kanıtım omi olduğunun
fanatik0ku.jpg
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ewet ya bu omı nın ne mondıalı:mrgreen:

ayrıca tavsıye etmem:farao: vede pahalı
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
SAKAL' Alıntı:
Zaten motosiklet.net te bi kaçgün takılan piyasada motorlara bakan biride bilir tek etiket farklı olduğunu, mondial satan yer aynı zamanda omide satabilir bak buda sana kanıtım omi olduğunun
fanatik0ku.jpg

arkadasım haklısın şimdi bende elimdeki kataloğa baktım omi yazıo:pale: (ama mondial yetkili satıcısında bu ürün satılıo)
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
Arkadaşlar motosikletlerin genelde sağ alt tarafında bulunan siyah plakalardan üreticisinin hangi firma olduğunu görebilirsiniz... Mondial ve Omi nin üreticileri farklı.... Dizayn olarak aynı olan çok marka var ama üreticileri farklı, kaliteleri farklı.....
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
mondial bayilerinde nerdeyse artik butun cinli markalar var o yuzden markasina falan bakin.bi dunya cinli motor geldi ama iclerinden en cok tutulanlari mondialle asya bence.bu motorlar gorunus olarak ramzey 125 cc lik scooterini andiriyo sanki
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bu motorlar cınden aynı kasa ama daha kalıtesız geldıgını duymustum fırma motorunun arkasında ne kadar duruyor oda meçhul
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
5
Arkadaşlar bu motor çok sağlamdır.Motoruna bir şey olmuyor.20.000 de satıyorum motorumu.kayış bir kere değişti.Kaçışı muazzamdır.Fenerlisi var bende fenerliyimde çok seviyorum motorumu.Honda fes 250 aldıgımdan da satıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst