Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İkisi arasında kaldım drift daha hoş ama altımda küçük kaldı..Aralarında ne gibi farklar var hangisi daha iyi..Yardımlarınız için şimdiden teşekkür:wiinkk:
Arkadaş birkaç günde bir konu açıp aynı şeyleri soruyorsun, ilk konulardakiler tatmin etmiyor mu ? 15 Günde 8 konu ve içeriği neredeyse aynı, insanlar da ilk kez açılmış gibi her seferinde cevap veriyor.
Hakikaten Hos Olmayan Durum.
Sayin Aligul motor Nasil Secilir:
1-Teknik Verilere bakilir.
2-fiyat butceye
3-Mondial bayisi bulup bakilir.binilir.
4-forumda her Model icin konu var.Mondial Konusundan her 2 modelin sayfasi bulunur.
son 5-10sayfa okunur.
Alan-Kullanan-Sikinti yasayanlar cozumleri vb...
5-sonra gidip bayiden alinir.
2 degil 12 kez sorsanda konu acsanda en yararli yontem Benimkisi
Arkadaş birkaç günde bir konu açıp aynı şeyleri soruyorsun, ilk konulardakiler tatmin etmiyor mu ? 15 Günde 8 konu ve içeriği neredeyse aynı, insanlar da ilk kez açılmış gibi her seferinde cevap veriyor.
he yani sen butun ıslerını bıraktın bu adamı takıp ettın ve buraya da tespıtını koydun oyle mı ? vay arkadas. moderatör olucak adamsın yemin ediyorum:queen: