- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar ben motoruma yeni lastikler almayı düşünüyorum çünki orjinal lastikleri acayip kayıyor hele arkada artçıda varken kaymak gibi kayıyo yolda
kuru ıslak farketmiyo bana lastik önerebilirmisiniz lütfen michelin pilot street düşünüyorum ama asfaltta çevre yollarında vb. virajlarda motorun genel olarak dengesinde fark yaratırmı yeni lastik taksam ?