Mondial drift-125

Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
Öncelikle hayırlı günler
Aranızda yeniyim
Mondial drift 125cc motorumda
Silindir büyütme işlemi yaptım
Ama üst kapak montajında saplamaları sıkmaya başlayınca
Motor senteden kaçıyor
Volanttan senteye getirmeye çalışıyorum
Üst ölü noktayı göremeden volant tam tur dönüyor
Piston Üst kapağa değiyor gibi
Bu arada ince conta kullanmıştım
Böyle bir durum olunca
Kalın conta ile değiştirdim
Yine aynı durum
En son 2 tane kalın contayla besledim
Sente istediğim gibi oldu
Bu seferde motor sıkıştırması düşük olduğundan
Çalışmama ve çalışsa bile sersem çalışma
Oluyor
Bu durumun nasıl üstesinden gelebilirim
Yardımcı olabilecek var mıdır?
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
67
Kardeşm bende 200 cc lik silindir piston attırmayı düşünüyorum ama ne kadar tuttu senin ??
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
Sadece silindir değişimi yaptım
150 cc 110₺ silindir fiyatı
Ama 200 cc için tavsiye etmem
Üst kapak değişimide yapman gerek
Ayrıca krank 13 perno ise
Ne kadar dayanır mechul..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

Varmı yardımcı olabilecek help me
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
67
Knk peki bizim burdaki ustalar 500 lira fiyat çekiyo onu yapmaya değermi ? 160 dan yukarı çıkmıo motor
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
Kardeş sana şöyle anlatayım
Motorda şanzuman ne kadar çevirirse motor o kadar gider
İstersen 600cc silindir üst kapak takılsın
Şanzumanın çevirmesinin max noktasında kalır motor
Sadece o max çevirmeye hızlı çıkarsın
160 km yapabiliyorsan iyi bence
Bana dersen 6 ileri şanzuman yoksa
150 cc ideal
Fiyatlar belli zaten
Silindir 100-150 arası
Üst kapak 150-200 arası
Gerisi senin bileceğin
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
200 cc silindir ideal bence öyleyse
Sadece 200cc silindir takılır 350₺ dediğine göre işçilik yazarlar
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
200 cc olan 65.5 mm pistonu 2-2.5 sene önce takmıştım, tam 200 olmuyor 181 cc oluyor kayda değer tork artışı sağlamıştım, bariz farketmişti. O haliyle 11.000 km sürdüm hemde dipgaz motor hala saat gibiydi sadece alt silindir contası yandı, tekrar taktım devam ettim ama kullanım keyfi müthişti. Alt silindir contasına 2 adet plastik conta, üst silindir contasına sac conta takıyorsun ve üst kapağı yerleştirip, vidayı son raddesine kadar sıkıyorsun hem hacim(65.5mm piston) hemde sıkıştırmayı arttırıyorsun motor canavar oluyor. Egzantirik dişlisini sağa sola gelecek şekilde bırakıp külbütörü kapatıyorsun, egzantirik bademleri aşağı bakacak oynatmadan civatayı sık tamamdır. Balatayı 6 baskılı fullset birde balataları kalitelisinden al daha iyi performans alırsın.

Birde yan tarafta volantı t ye getir pistonu en üste al egzantiriği ayarla külbütörü kapat sonra subap ayarı yap.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst