hocam ben bursadayım ısımı ancak bursada halledebılırım bende kendı motorumu 5000 km de aldım ancak motora hıc bakılmamıs 2006 modeldı benım aldıgım adam ruhsatı almamıs ustune konustuk anlastık vekalet verdım ama motorun sahıbı yaslı amca bodrumda vekaleti verdıgımız adam tamırcı ımza atacak ama o da yaslı oldugu ıcın ımza atmamıs işlerın uzaması sınırıme dokundu bende atladım otobuse alıp geldım ruhsatı ıslemler kısa surdu aldıktan sonra arka jant tellerınde eksık vardı teker teker kopmaya baslamıs hepsını sıfırdan dızdırdım balata sıslı takozu manıfoltlar karburator contası benzın muslugu karburator hava hortumu elektrık tesısatından bır kac kablo far komple degıstırdım yaga bor koydum arka sınyaller yoktu onları aldım taktım aynaları yenıden aldım sag kumandanın yenısını getırtım sımdı cıddı anlamda yola geldı benzın muslugunu yenısını almak kafama yatmadı 6 ay sonra aynısı olacak dıye arastırdım en makulu araba hıdrolık vs parcacısı satan bır yerde musluk buldum ıkı tarafına da takıyormus ayrıca t aldım musluk cok ıyı oldu ömürlük oldu bakım ıslerı bıttı o arada 3000 km yol yaptım 2 ay ıcınde sehır ıcınde sımdı ıse bakım işleri bitti öne kanunı tıgerlerdekı cıft dısk on arka celık jant dusunuyorum kazalı motorları arastırıyorum motor hurdacıları vs hondanın bır modelı de var 600 luk olması lazım eskı polıs motorları onlardada aynı cıft on dısk komple masa ıle bırlıkte sıstemı aktarmak ıstıyorum boylece ucuza mal etmeyı planlıyorum ögrencı oldugum ıcın para durumu onemlı benım ıcın bursada bır yer acılmıs motor hurdacısı orada hyosung vardı parca olarak satılık denk getırısem alacagım oncelık olarak benım ıcın on jant gerısı corap sökugu olarak gelcek denızlıde bır fotografcı arkadas da racıngyapmıs mct yı devıl egzos almıs arka camurluk kesılıp schooter stop sınyal bıtısık olan dan koymus dreksyonu da degıstırmıs onu alcaltmıs fena degıldı resımlerını ılk fırsatta cekıp yayınlayacagım