binenlerden öğrendiğim kadarıyla kararım caracal, hem binmeden bi motor hakkında konuşmayın diyen çok insan var, mct hakkında yorum yapmış olmak için 10000 km yapmak mı lazım, ben deyim mct daha şık, ama sorunlu açık net, bunu motora binmeden ama bilerek sölüyorum, kazasız kmler mct de ilk başlarda bu motoru alacağım için topici okudum, tel kopması, jant sorunu sorun değilde, yolda kaldım lafı beni tırstırdı. ben kalmak istemem haa caracal ahım şahım motor değil ama sorununu henüz duymadım sonuçta çinli hepsi, okul bitsinde suzuki cruiser alacağım, okulun bitmesinede en az 5 yıl var bu sürede 2 motoru da kesin kullanacağım, arbetüs 5 yıl sonra burda olursan o zaman konuşalım. kazasın km ler...