- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
dostum çok üzüldüm başından geçenlere.
bende motorsuz 2 gün geçirdim. gerçekten çok kötüydü benim için.
mct nin arka göbeği 67 ytl dişli stoperi 25 lira civarı dişli takozları da 10 lira. çıkan maliyet hiç önemli değil. Motorum haftasonuna yetişsin. ama hiçbir yerde göbek yoktu. birkaç yerde komple jant bulduk fiyatları 165-145 ytl arasında değişiyordu. Daha sonra ustamve başka tamirhaneden bir arkadaşım aradılar araştırdılar ve çelik jant buldularç herşeyi ile 50 ytl. ben de ok dedim ve jant dün gedli ve gözlerime inanamadım. 50 lira verip aldığım jantın üzerinde lastik, kampana balata dişli stoper. yani herşey vardı. sağolsun ustam gece saat 12 ye kadar iki janttan sağlam tek bir jant yapmayı başardı. maliyet bu akdar düşük olunca da bende gidip 34 olan dişliyi 32 olarak değiştirdim. Motor rahatladı hissedilir derecede. ataklıkta ise o kadar ciddi bir düşüş olmadı. exile nin dediği gibi bu motorun asıl dişlisi 32 bunu ramzey qm250 nin dişlisini görünce farkettim o da 32 dişmiş.
Şu an motorumun önünde tel arkasında çelik jant var Harley-Davidson un bir modelinde olduğu gibi
sağlıcakla.
bende motorsuz 2 gün geçirdim. gerçekten çok kötüydü benim için.
mct nin arka göbeği 67 ytl dişli stoperi 25 lira civarı dişli takozları da 10 lira. çıkan maliyet hiç önemli değil. Motorum haftasonuna yetişsin. ama hiçbir yerde göbek yoktu. birkaç yerde komple jant bulduk fiyatları 165-145 ytl arasında değişiyordu. Daha sonra ustamve başka tamirhaneden bir arkadaşım aradılar araştırdılar ve çelik jant buldularç herşeyi ile 50 ytl. ben de ok dedim ve jant dün gedli ve gözlerime inanamadım. 50 lira verip aldığım jantın üzerinde lastik, kampana balata dişli stoper. yani herşey vardı. sağolsun ustam gece saat 12 ye kadar iki janttan sağlam tek bir jant yapmayı başardı. maliyet bu akdar düşük olunca da bende gidip 34 olan dişliyi 32 olarak değiştirdim. Motor rahatladı hissedilir derecede. ataklıkta ise o kadar ciddi bir düşüş olmadı. exile nin dediği gibi bu motorun asıl dişlisi 32 bunu ramzey qm250 nin dişlisini görünce farkettim o da 32 dişmiş.
Şu an motorumun önünde tel arkasında çelik jant var Harley-Davidson un bir modelinde olduğu gibi
sağlıcakla.