normal abi![]()
tanıdık işi olmuş![]()
Yav metemen tipin kask içinde çok tanıdık geldi sen kimlerdensin bakiim:mrgreen:
ben abuzergillerdenim
he ayrıca motosikleti kısmındaki 250 mct yi sil bakem vede buralarda bi daha seni görmiyim :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:![]()
200km de 23 ytl gibi bişey.
buda 100km de 3.8 lt yapıyor
114ykr ye tekabül ediyor
hastayım çantasız mct lere metemen abim
ama yan kapaga benim yaptıgım gibi nikelaj şerit çekmeni tavsiye edierim tam siyahla kırmızının arasına..