- Katılım
- 7 Haz 2006
- Mesajlar
- 17
arkadaşlar selam çoktan beri girmiyordum yeni arkadaşlar eklenmiş benim fikrim bu motorlarla bu hızları yapmamak...bu dişli muhabbetini geçen yıl ilk ben yaptım yalnız böyle 130-140 yapsın diye değil vibrasyon azalsın,makina daha dşük devirlerde yolculuk yapmama imkan sağlasın diye,ayrıca ohızlarda bu aletten nasıl bir zevk alacaksınızki?bu makinalarla sakin sakin gitmenizi tavsiye ederim.herkeze iyi sürüşler...