Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
17
arkadaşlar selam çoktan beri girmiyordum yeni arkadaşlar eklenmiş benim fikrim bu motorlarla bu hızları yapmamak...bu dişli muhabbetini geçen yıl ilk ben yaptım yalnız böyle 130-140 yapsın diye değil vibrasyon azalsın,makina daha dşük devirlerde yolculuk yapmama imkan sağlasın diye,ayrıca ohızlarda bu aletten nasıl bir zevk alacaksınızki?bu makinalarla sakin sakin gitmenizi tavsiye ederim.herkeze iyi sürüşler...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
ben Bilecik'teyim.Bursa'dan yada Eskişehir'den arkadaşlarım varsa bana motosiklet ustası tavsiye edebilirler mi?
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
arkadaşlar selam çoktan beri girmiyordum yeni arkadaşlar eklenmiş benim fikrim bu motorlarla bu hızları yapmamak...bu dişli muhabbetini geçen yıl ilk ben yaptım yalnız böyle 130-140 yapsın diye değil vibrasyon azalsın,makina daha dşük devirlerde yolculuk yapmama imkan sağlasın diye,ayrıca ohızlarda bu aletten nasıl bir zevk alacaksınızki?bu makinalarla sakin sakin gitmenizi tavsiye ederim.herkeze iyi sürüşler...



+1


en keyif veren sürat 80-90
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
arkadaşlar bnm mct nin rodaj ının nasıl yapıldığı hakkında bibilgim yok.
kötü bi rodaj dönemi buna neden olabilir değil mi?:pale:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hacılar :p bu küçük dişli motorun ömrünün erken bitmesine sebep olmaz mı? ben dişliyi buldum emme bu soru işareti kurcalıyo kafamı. metin! satmadan önce bi tur ver şu macitini de şu dişli olayına bi kara verelim. toplaşalım bir gün.
sağlıcakla.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
arbetus ben 32 dişli taktırdım hafta sonu kesinlikle tavsiye ediyorum.. çekişte bi düşme görmedim

bence bu motorların orginal arka dişlisi 32
neden diye sorarsanız ?
- 34 dişlide zincir biraz esnesin şakır şakır vurmaya başlıyor 32 dişte öyle bir problem yok..
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
benzin deposu için normal bir gösterge takmak bu aletlerde mümkünmü ben bunu çok istiyorum o lambanın ne zaman yanacağını tahmin edememek beni korkutuyor da.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bence göstergeye gerek yok.

neden gerek yok?
- ilerde bundan başka motor alırsan muhtemelen ondada olmıcaktır
- gösterge taktırsan dogru göstereceği kesin değil..


bence en iyisi motora ne attıgımızı bilip motorumuzun ne kadar gidebilecegini kafadan bilmektir..
hem yedek depo diye bişey var benzin bittimi at yedeğe ilk benzinlikten benzinini al devam.. Saglıcakla...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Benzin Gostergesi Taktirirsin Bende Bir Ara Takmistim O Ise Usta Devir + Benzin Gostergesine 250-300 Fiyat Cikardi Bende Kalsin Dedim Benzin Gostergesine Alistim Atik Ne Zaman Isigin Yanacagi Ne Zaman Bitecegini Biliyorum Arkadasimin Dedigi Gibi Bittimi Yedek Depoya At Git En Yakin Benzinlige Al Bu Disli Olayinada Kafayi Takmayin Orjinali Neyse O Onla Bence Oynamaya Gelmez
Motor Zaen Surat Motoru Degil Gezi Amacli 80-90 Size Haydi Haydi Yeter Yok Bana Yetmez Diyorsaniz Racing E Gecmenizi Siddetle Tavsiye Ederim Saygilar
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Benzin Gostergesi Taktirirsin Bende Bir Ara Takmistim O Ise Usta Devir + Benzin Gostergesine 250-300 Fiyat Cikardi Bende Kalsin Dedim Benzin Gostergesine Alistim Atik Ne Zaman Isigin Yanacagi Ne Zaman Bitecegini Biliyorum Arkadasimin Dedigi Gibi Bittimi Yedek Depoya At Git En Yakin Benzinlige Al Bu Disli Olayinada Kafayi Takmayin Orjinali Neyse O Onla Bence Oynamaya Gelmez
Motor Zaen Surat Motoru Degil Gezi Amacli 80-90 Size Haydi Haydi Yeter Yok Bana Yetmez Diyorsaniz Racing E Gecmenizi Siddetle Tavsiye Ederim Saygilar

dostum bak amaç hız değil zaten.. fakat motoru bagırttırarak titreyerek 80-90 gitmeninde bi manası yok ben dişliyi 32 ye düşürdüm. gayet başarılı kalkışlarda problem yok ( belkide 55kg oldugum içindir)

ama gerçekten 4 viteste köy yolunda 70 le çok az gaz açarak gitmek gibiside yok ..

amacımız hız değil tıngır mıngır gitmek ama araç sollamakta gerekiyor bazen.. bunun içinde bi nebze olsun hız lazım:cat::rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
eveeeetttt tüm mct cemaatine selam


arkadaşlar bu sabah işe gelirken birden motoru çevirdim servise

1-karbüratör bakımı

2-sibapların sıkılması

3-hava filtresi değişimi

4-manifoltların değişimi

6-zincir değişimi

7-bujilerin değişimi

8-buji ateşleme kablolarının değişimi

9-tüm şasi vidalarının ve somunlarının sıkılması

10-debriyaj balatalarının değişimi (toplam 6 adet)

11-arka fren balatasının değişimi

12-ön fren balatasının değişimi

evet gitti,m ve bunların yapılması için servise talimatı verdim

sonra sonra nemi yaptım gittim şirkete sahibindendeki satış ilanını kaldırdım

anladım senin malın 10 lira bile etse satmaya kalkınca 1 lira vermiyorlar

hani kaçanı kovalarlar hesabı satılısa birisi isterse satılsın ben sattıpım için değil



ayrıca arka sisybar demirini siyah mat boya ile boyadım fenaaaaa oldu şekil yane


bakalım macit amca nasıl olacak bu akşam motoru alıcam


heeee bide bakalım bu servis ne fiyat çıkaracak vallaa bende fiyat listesi var ordan ben kafamda bi fiyat çıkardım

ama burası turkey hiç belli olmaz



hadi kalın sağlıcakla
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kaya dostum kim sana 250-300 lira fiyat biçmişse harbiden uçmuş. ben 50 ytlyi geçeceğini sanmıyorum devir ve akü göstergesinin. depo göstergesi içinse şu anda yapılacak olan elektronik parçanın maliyetini elektronikçi arkadaşım 10 ytl civarı olacağını söylemişti.

eveeeetttt tüm mct cemaatine selam


arkadaşlar bu sabah işe gelirken birden motoru çevirdim servise

1-karbüratör bakımı

2-sibapların sıkılması

3-hava filtresi değişimi

4-manifoltların değişimi

6-zincir değişimi

7-bujilerin değişimi

8-buji ateşleme kablolarının değişimi

9-tüm şasi vidalarının ve somunlarının sıkılması

10-debriyaj balatalarının değişimi (toplam 6 adet)

11-arka fren balatasının değişimi

12-ön fren balatasının değişimi

evet gitti,m ve bunların yapılması için servise talimatı verdim

sonra sonra nemi yaptım gittim şirkete sahibindendeki satış ilanını kaldırdım

anladım senin malın 10 lira bile etse satmaya kalkınca 1 lira vermiyorlar

hani kaçanı kovalarlar hesabı satılısa birisi isterse satılsın ben sattıpım için değil



ayrıca arka sisybar demirini siyah mat boya ile boyadım fenaaaaa oldu şekil yane


bakalım macit amca nasıl olacak bu akşam motoru alıcam


heeee bide bakalım bu servis ne fiyat çıkaracak vallaa bende fiyat listesi var ordan ben kafamda bi fiyat çıkardım

ama burası turkey hiç belli olmaz



hadi kalın sağlıcakla


hacı o listedeki fiyata servis insiyatif olarak kargo ve işçilik ekliyor haberin olsun. ben de bu akşam yağ değişimine gidicem aslında sübaplarımdan da ses gelmeye başladı. bu arada ikinci jikle kolunu da kırdım herhalde tel paslandı bugün gidip komple krom yeni kumanda kolları alıcam 50 lira gibi bişeydi orijinali gibi dse plastik değil üstelik metal hemde 4 flaşör düğmesi de mevcut.

sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
valla akşama nolcak bilmiyorum exıle burdan bi fiyat araması yapıp verecek sağolsun


arbetusum bu egzoslar kaça baba bide kim satar bunları

cooper31qq3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Baba Bu Usta Mondial Yetkili Servisi Uctuuuu Ben Disarda Sordum Devir Saati 35 Dedi Baya Hosuma Gitti Saat Ayni Saatin Km Si De Vardi O Da Guzeldi Ikisi 70 30-35 De Depoya Versek 100 Takmasini Ne Tutarki Baskala Yerlere Bir Sormak Lazim
Dostum Sen Daha Iyi Bilirsin 32 Disliyi Ben Begenmiyorum Demedim Senin Hosuna Gidiyorsa Ole Kullan Ben Gayet Memnunum Aletten

200 Himmm Iyi Mani Dostum Bazi Parcalari Sen Temin Edip Degistirebilirsin Masraftan Duser Boylece Ben Subab Ayari Yaptirdim 30 Verdim Her 2500 Km Yapilmasi Gerekiyormus Dogrumu Yavvv
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst