evet arkadaşlar 2600 olduk sağ salim. son yapılan değişiklikleri içiren fotoğrafları ekliyorum.
yapılan değişikliker ;
cam taktım.
daha önce değiştirmiş olduğum aynaları kör noktayı büyüttüğü için daha büyük bir çift ayna ile değiştirdim
Depoya değen büyük sinyalleri aynı kesimde daha küçük bir çift sinyalle değiştirdim. üstünde Made in Japan yazıyor
arka sinyalleri 5 santim kadar aşağı aldım
CC barı bir vida yukarı aldım konfor biraz daha arttı bu işlem CC barı yükseltmenin 0 maliyetli hali düşüncem diplerine birer metal kaynattırıp 10 cm kadar daha yükseltmek görünmeyecek yerde olacağı için krom effect spreyle durumu kurtaracağıma inanıyorum.
şimdilik benden bu kadar arkadaşlar. e artık sezon açıldı hadi doluşun topice bakayım
neyse bu arada frenler çalışmıyor diyeln arkadaşlara söyleyeyim çalışıyorlar ayarlını ve oynayan parçalarının bakımı yaparsanız ön arka komplikasyonunu da iyi biliyorsanız hakikaten yola çakıyo motoru. yaklaşık 1 saat önce ben bunu denedim ve gördüm. cadde de giderken önüme bir kango fırladı. selektörüme aldırış etmeden hem de. kapıdan girmeye yarım metreden az bir mesafe kala durdum sağ sağlim. ara gaz devirli kullanım ve geçtikten sonraki flaşör işareti ile gereken mesaj araç sürücüsüne bildirildi hemen akabinde. :bounce:
yarın sahilyolu üzerinden kadıköy yapmayı planlıyorum hava durumuna göre.
yağarsa gezi yatar.
sağlıcakla